دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

با انعقاد تفاهمنامه‌ای بین بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران، تامین مالی ریالی و ارزی این شرکت برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه بالا و پایین دست در یک دوره 4 ساله از سوی بانک تجارت انجام خواهد شد.

بیمه معلم در 6 ماهه سالجاری بر اساس گزارش کدال سودآوری قابل توجهی را کسب کرده است که این افزایش سود علاوه بر دوره مشابه سال قبل در مقایسه با سال مالی 1401 نیز افزایش نشان می دهد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 100 هزار تومان قیمت خورد.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: سرمایه فعلی شرکت 500 میلیارد تومان است که اگر افزایش سرمایه جدید ثبت شود به 1200 میلیارد تومان می‌رسد و تعداد سهم‌های ما 2.4 برابر می‌شود.

بانک ایران زمین با راه اندازی مرکز نوآوری مرکز استفاده از تجارب موجود برای هم افزایی و ایران زمین درصدد بوده تا از تجارب موجود برای توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا است.

در مراسم افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که هم زمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، از درگاه ویژه ایران خودرو که نخستین سامانه دانش بنیانی خودرویی کشور به شمار می رود، رونمایی شد.

یک نماینده مجلس گفت: متاسفانه در بخش مسکن احکام بودجه شاهد حکم مهمی در جهت حل معضل اعطای تسهیلات ساخت مسکن نیستیم. مجلس در قانون برنامه هفتم با اصلاح نظام بانکی تلاش کرد اختیارات بیشتری را به بانک مرکزی بدهد تا نظارت کاملی بر عملکرد بانک‌ها داشته باشد و بانک مرکزی تلاش بیشتری در راستای رسیدگی به تخلفات بانک‌ها در حوزه‌ی اعطای تسهیلات ساخت مسکن باید داشته باشد.

پس از تجربه تجهیز و ساخت پالایشگاه در ونزوئلا و بازسازی 17 پالایشگاه، ایران در نظر دارد بازسازی پالایشگاه فراسرزمینی در منطقه حمص سوریه را آغاز کند.