دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته افزایش یافت.

نیروگاه برق دماوند به عنوان یکی از مهمترین دارایی‌های بانک دی، از سوی هیأت کارشناسان رسمی دادگستری ارزشگذاری شد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 250 هزار تومان قیمت خورد.

روز شنبه 18 آذرماه 1402 دومین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «8شنبه» توبانک برگزار و برندگان هفته دوم مشخص شدند.

متقاضیان از فردا می‌توانند با ورود به سامانه یکپارخه تعداد اندکی خودروی مونتاژی را خرید کنند. خودرو‌هایی که در خانواده خودرو‌های اقتصادی قرار ندارند و اکثرا قیمتی بیش از یک میلیارد تومان دارند و برای طبقه کم درآمد جامعه گزینه مناسبی نخواهند بود.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: خوشحالیم با کمک همکاران و با کمک سازمان بورس و فرابورس ایران، بزرگ‌ترین تأمین مالی تاریخ بازار سرمایه در بازار اولیه فرابورس ایران با اتمام پذیره‌نویسی 4450 میلیارد تومانی ناشی از سلب حق تقدم شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس محقق شد.

یک تحلیلرگر بانک جی‌پی‌مورگان هشدار داد، به علت بحران هزینه‌های زندگی و افزایش تورم و رشد نرخ بهره بانکی در آمریکا، بیشتر مردم این کشور تمام پس‌اندازهای خود را خرج کرده‌اند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط اقتصادی، صنعتی و تجاری با کشورهای همسایه، همکاری های خود را با کشورهای آسیای میانه به ویژه بازارهای روسیه و بلاروس عملیاتی کرده و در بهمن ماه سال گذشته با شرکت های بست موتورز روسیه و لاکی کرنسی بلاروس قرارداد توزیع محصول امضا و اقدام جهت انجام این مهم آغاز شد.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با انتقاد از واردات خودروهای بی‌کیفیت چینی گفت: این خودروها گاه مشکلات اپیدمی و خاصی دارند و همین مشکل موجب شده یک قطعه خاص پر مصرف شود؛ مثلا یک خودروی چینی مشکل رادیات دارد و قطعه مورد نظر نیز در بازار وجود ندارد.

در روزهای اخیر با نزدیک شدن به روزهای منتهی به واریز سود سهام عدالت، بازار ارسال پیامک‌های جعلی از طریق سرشماره یا پیام‌رسان‌های اینترنتی با همین محوریت نیز داغ شده که پلیس فتا و سازمان خصوصی‌سازی هشدار دادند از باز کردن لینک‌های درج شده در این پیامک‌ها خودداری شود.