دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بر اساس داده‌های منتشر شده اقتصادی، چین سریع‌ترین کاهش تورم را طی سه سال اخیر تجربه کرده است.

امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار امروز، توقف این نماد مهم در معاملات فردا، پیش بینی قیمت طلا برای سال 2024، CPI ماه نوامبر چین در 3 سال اخیر بی سابقه بود، قرارداد‌های مهم برای این 3 نماد، بیشترین خروج پول حقیقی در دو نماد خودروئی، جاماندگان سهام عدالت کجا ثبت نام کنند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

مجمع عمومی فوق العاده بانک گردشگری روز شنبه 18 آذرماه 1402 در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

کارشناس اقتصادی گفت: شکستن انحصار در توسعه میادین نفت و گاز و اجازه مشارکت بخش خصوصی بر بودجه سنواتی کشور از سال 1403 به بعد، تاثیر بسزایی خواهد داشت. این اقدام نه تنها درآمد‌های دولت را افزایش می‌دهد، بلکه فناوری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید را به همراه خواهد داشت و منجر به تحول و رشد صنعت استخراج نفت و گاز در ایران می‌شود.

گروه بهمن قصد دارد محصول کشنده تک محور FAW J6 را چهار میلیارد و 67میلیون تومان به بازار عرضه کند.

سی و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی کشور پس از 4 سال وقفه با حمایت گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری و شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان برگزار شد.

هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 29 میلیون و 250 هزار تومان قیمت خورد.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته افزایش یافت.

اقداماتی که در حوزه حمایت از دانش بنیان‌ها و تولیدات بار اول انجام داده ایم، ثمربخش بوده اند. به طوری که ما الان جزو محدود کشورهایی هستیم که پالایشگاه‌های فراسرزمینی داریم. در حال حاضر در ونزوئلا پالایشگاه داریم و قرار است در عمان نیز پالایشگاهی بسازیم.