دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

دکتر محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر پنج شنبه، از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا بازدید کرد.

رویداد ملی تجسمی «شهیدالقدس» با محورهای شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مقاومت و فلسطین، با حضور هنرمندان سراسر کشور در کرمان برگزار می‌شود

نخستین کنسانتره تولیدی در مجتمع مس درآلو، به میزان 187.5 تن با عیار 21درصد چهارشنبه 15 آذرماه به مجتمع مس سرچشمه رفسنجان فرستاده شد

معاون نخست‌وزیر روسیه گفت اگر شرایط بازار نیاز داشته باشد، اوپک پلاس آماده است تصمیمات مورد نیاز برای بازار را اتخاذ کند.

انتشار صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت بیمه ملت بر روی سامانه کدال نشان می‌دهد این شرکت موفق شد با برنامه ریزی درست و مدیریت حساب شده سود خالص تلفیقی خود را در نیمه اول امسال 93 درصد افزایش دهد.

ایرانسل با اعلام فراخوان، از صاحبان کسب‌وکار و صاحبان ایده‌های نوآور در زمینه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و فناوری‌های نوظهور در توسعه سبک زندگی دیجیتال، دعوت به همکاری می‌کند.

انتشار صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده بانک شهر، تداوم رشد پرشتاب این بانک در افزایش درآمدها و سودآوری را نشان می‌دهد و عملاً این بانک یکی از درخشان ترین عملکردها را در نظام بانکی به نمایش گذاشته است.

بانک پاسارگاد با اهدای مدرسه خیام به روستای میدان بزرگ در استان لرستان، بار دیگر در جهت گسترش فضاهای فرهنگی و آموزشی کشور گام برداشت تا رویکرد اجتماعی خود در قامت مدرسه‌سازی را به تجلی درآورد.