دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

به دلیل افزایش 57 درصدی واردات روغن خام، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به تازگی در نامه‌ای به رئیس کل گمرک، خواستار توقف موقت ترخیص روغن خام سویا و آفتابگردان از اول آبان ماه سال جاری شد.

طرح مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

امروز مطالبی همچون چرا علیرغم دستورالعمل سازمان برخی از مجامع آنلاین برگزار نمی شوند؟ + فیلم، شستا به مجمع می رود، قیمت خودرو امروز 19 مهر 1402 + عکس، چرا طلا و سکه ارزان شدند؟ | دلایلی که باید بدانید، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمات و محصولات بانکی طرحی را تحت عنوان طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس ارائه می‌کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران برخی از اقدامات این بانک در راستای مردمی‌سازی اقتصاد را تشریح کرد.

پس از بحث و تبادل نظر درخصوص نحوه عرضه مصالح ساختمانی در بورس کالا و این مساله که عرضه فولاد و سیمان در بورس منجر به رشد قیمت در بازار این محصولات می‌شود، بنا به گفته وزیر اقتصاد، بورس کالا آمادگی دارد ابزارهایی را برای مدیریت عرضه و تقاضا در اختیار سیاست‌گذار حوزه مسکن قرار دهد. وزارت راه نیز پیشنهاد داده یک اتاق در بورس کالا به منظور خرید مصالح با قیمت پایه در اختیار این وزارتخانه...

بانک آینده با همراهی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به متقاضیان، وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت می‌کند.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار ورود وزیر صمت به وضعیت بازار لاستیک شد.

وزیر نفت برای شرکت در هفته انرژی روسیه با حضور وزیران و کارشناسان صنعت نفت کشور‌های مختلف جهان راهی مسکو شد.

براساس آمار‌های مربوط به درگاه ملی مجوز‌ها شاهد تأخیر‌های متعدد در صدور مجوز‌های درخواست‌شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین وزارت صمت هستیم، براین‌اساس لازم است این دو وزارتخانه نسبت به دلایل این تأخیر شفاف‌سازی کنند.