دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

صادرات خودروهای سواری با انرژی نو از سوی چین در ماه گذشته بیش از دو برابر شد زیرا نفوذ بیشتر این کشور در بازار جهانی خودرو تحت فشار اروپا و ایالات‌متحده قرار گرفته است.

ارزش بیت‌کوین در بحبوحه فروش ماینرها و تنش‌های ژئوپلیتیکی کاهش یافت.

«آبانک»، سامانه جدید بانک آینده از نیمه دوم سال 1400، فعالیت خود را با هدف جذب مشتریان جدید آغاز کرده است. این سامانه در تلاش است که با ارائه مجموعه کاملی از خدمات غیرحضوری به‌شکل آنلاین، نیاز مراجعه حضوری به شعب بانک را به حداقل ممکن برساند.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در روز جهانی پست 19 مهر (10 اکتبر) از بزرگترین طرح نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل پست ایران رونمایی کرد.

معاون مالی بانک صادرات ایران از سهامداران وفادار این بانک خواست برای بهره‌مندی از نتایج نهایی افزایش سرمایه این بانک تا پایان سال جاری شکیبا باشند.

قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران، 28 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد.

وزیر صمت، شورای رقابت را به اهمال کاری در قیمت‌گذاری خودرو متهم کرد و خواستار واگذاری این وظیفه به سیاستگذار خودرو شد. وی تعلل شورای رقابت در تعیین قیمت‌های جدید را عمدی خواند که منجر به بروز مشکلاتی در زنجیره تامین قطعات شده است. اظهارات وی در شرایطی است که دپوی خودرو در پارکینگ‌ها، خودروسازان را در مظان اتهام احتکار قرار داده است. حالا با سیگنال وزیر صمت به نظر می‌رسد خودروسازان با...

به گفته رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار از سال 1403، ارائه سرویس‌های حکومتی به کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند قطع می‌شود و بر اساس قانون، باید تمام مجوز‌های کاغذی تا نیمه دوم امسال تبدیل به شناسه یکتا شوند.

با وجود آشفتگی بازارهابه دلیل درگیری در خاورمیانه، سردرگمی سرمایه‌گذاران در مورد احتمال توقف روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا، قیمت طلا را پایین آورده است.

با گذشت ده روز از وعده معاون وزیر صمت، مبنی بر عرضه خودرو در سامانه یکپارچه و همچنین وعده شورای رقابت برای اطلاعیه عرضه مرحله سوم، هنوز خبری نیست و متقاضیان خودرو‌های داخلی سردرگم هستند.