دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر بد برای سهامداران یک بانک خاص، میزان سود و زمان واریز سود 11 نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز 18 مهر 1402 + عکس، برترین های بورس تهران در روز جاری؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

شرکت ملی صنایع مس ایران، با هدف تکمیل زنجیره ارزش مس، رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس را در آذرماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

طبق وعده وزیر اقتصاد، این روزها باید آیین نامه واردات خودروهای کارکرده به نتیجه نهایی برسد. این در شرایطی است که خبرها از اصلاحیه پیش نویس وزارت صمت حکایت دارد و دیگر قرار نیست واردات خودرو به ازای هر کد ملی صورت بگیرد!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از پلاک‌گذاری و آغاز مرحله حمل چهار هزار خودرو احتکاری به استان‌های هدف خبر داد.

بیمه البرز در شش ماهه نخست امسال عملکرد درخشانی در صنعت بیمه به ویژه در دو بخش بیمه های زندگی و آتش‌سوزی از خود برجای گذاشته است.

بانک مرکزی از اواخر مردادماه وارد مرحله جدیدی از ساماندهی به بازار پولی کشور شد و در اقدام اخیر خود، رسیدگی به وضعیت بانک‌های ناتراز را در دستورکار خود قرار داد.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند سقوط 7 درصدی شاخص بورس تل‌آویو، سایه سنگین بالا رفتن خطر ژئوپلیتیکی بر سر نفت، دلار در بازار غیررسمی تهران قد کشید، گرانی سکه به دنبال رشد نرخ دلار و طلای جهانی، برنده نوبل اقتصاد چه کسی است؟ و قیمت لاستیک بدون مانع همچنان بالا می‌رود را در بر دارد.

در راستای هم‌افزایی بیش از پیش بازار پول و سرمایه و بهره‌برداری متقابل این دو بازار از ظرفیت‌های یکدیگر به‌منظور کمک به تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و نیل به اهداف عالی اقتصاد کلان کشور، طرح تسهیلاتی "میز کارگزاری" بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.

در حالی وزارت صمت بسته پیشنهادی برای کنترل قیمت لاستیک در بازار و تشدید نظارت برای مقابله با تخلفات را داده که نه از ارزانی لاستیک خبر شده و نه از تشدید نظارت.

قیمت رانا پلاس مدل 1401 امروز 470 میلیونی شده است که طی روز گذشته ثابت است اما نسبت به 10 روز گذشته 20 میلیون بالا رفته است.

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر از پاسخگویی شبانه روزی کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک (8655) به بیش از 257 هزار تماس تلفنی طی نیم سال اول 1402 خبر داد.

مجری طرح خطوط لوله هفتم و یازدهم سراسری گاز در شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از پیشرفت قابل قبول فعالیت‌ها در پروژه احداث خط تغذیه شهرستان کنارک خبر داد.

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که تعداد خانوار‌های آمریکایی که قدرت خریدشان کاهش یافته، بیشتر شده است.