دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

استاد آتیلا پسیانی یک عمر در آسمان هنر ایران زمین درخشید و با تلاش بی‌مانند خود لحظاتی ناب را برای مردم ایران ثبت کرد.

قرار بود با واردات خودرو، عرضه و تقاضا در بازار خودرو متعادل شود؛ بازاری که به دلیل نبود عرضه کافی، با افزایش قیمت خودرو‌ها مواجه بوده است. حال باید مسئولان وزارت صمت پاسخ دهند که واردات 30 هزار خودرو چه تاثیری در دریای تقاضای خودرو، خواهد گذاشت؟

بانک ملی ایران بر اساس گزارش اعلام شده از سوی بانک مرکزی، در نیمه نخست امسال در پرداخت وام ازدواج بین شبکه بانکی کشور پیشتاز بوده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در دوسال گذشته، با هدف جلوگیری از بروز تنش آبی در زمان پیک مصرف و از طریق بررسی موازنه تولید و مصرف آب در فهرست بلند شهرهای کشور، تعداد 85 طرح اضطراری به اعتبار مورد نیاز 19هزار و 200 میلیارد تومان برای 30 استان کشور تعریف شده است که از سال 1401 به صورت هفتگی با حضور وزیر محترم نیرو مورد پایش قرار می‌گیرد.

با صدور رای دیوان عالی کشور لوکزامبورگ، موانع قضایی جهت دسترسی به معادل یک میلیارد و 700 میلیون دلار از دارایی‌های ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این کشور برطرف شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن رد شایعه احتکار خودرو توسط گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد: برخورد قانونی با افرادی که با طرح چنین شایعاتی سعی بر تشویش اذهان عمومی و بر هم زدن آرامش بازار خودرو دارند، ضروری است.

شرکت بهمن موتور انواع وانت و ون باری خود را در طرح فروش فوری و به صورت نقدی می‌فروشد. در این طرح محصولات وانت کارا تک کابین و وانت دو کابین تیپ4، وانت کاپرا2 و ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد. بر اساس اطلاعات این بخشنامه موعد تحویل این محصولات هفته آخر آبان 1402خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برای حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان باید زنجیره تأمین مالی به صورت فراگیر رشد و توسعه یابد ولی متأسفانه خلأهایی در این زمینه وجود دارد که می‌توان این خلأها را با تقویت سامانه‌هایی مانند سککوک مرتفع ساخت.

کاربران پلتفرم ارز دیجیتال اکسکوینو می‌توانند با استفاده از قابلیت تسویه آنی، حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته به‌صورت فوری و مستقیم به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنند.

انتظام بخشی و شفاف سازی عملکرد شرکت‌های دولتی یک ضرورت است. نیاز است وضعیت این شرکت‌ها، دارایی‌ها، بدهی‌ها، هزینه‌ها و درآمدهایشان روشن سازی شود. از طرف دیگر، باید حد و اندازه ای برای این شرکت‌ها تعریف شود و اجازه ندهیم از حد خاصی بزرگ تر شوند که بتوانند از انحصار طبیعی استفاده کنند.

به اطلاع می‌رسانیم علیرغم تلاش‌های تیم تپسی تا امروز و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، تنها موفق شدیم سرویس مدرسه را برای بخشی از دانش‌آموزان مهیا کنیم و متاسفانه، قادر به ارائه سرویس برای همه دانش‌آموزان ثبت‌نامی نیستیم. این موضوع طی دو روز گذشته به تمامی والدینی که موفق به ارائه سرویس به آنها نشدیم اطلاع‌رسانی شد.

مسئول سازمان بسیج کشور، ضمن اعلام رضایت‌مندی از مشارکت مدیریت امور شعب حوزه مرکزی (استان اصفهان) بانک آینده در بخش تسهیلات تبصره 16، از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند این حوزه، قدردانی کرد.

بانک آینده در راستای حمایت و حفظ گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی کشور، در بازسازی و مرمت خانه تاریخی «نبوی»، مشارکت کرد.

بانک آینده میزبان معاونان و مدیران فناوری اطلاعات بانک‌های دولتی و خصوصی کشور بود.

مزیت‌های محصولات و خدمات بانک آینده در نشست تخصصی هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست روز سه‌شنبه بیست‌و‌هشتم شهریورماه امسال، با حضور نادر خواجه حقوردی و دکتر سارا فخریان، معاونان امور شعب و بازاریابی و بانکداری شرکتی و تجاری، معرفی شد.