دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، از عملکرد دکتر نجارزاده در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی دولت سیزدهم، تقدیر و تشکر کرد.

شرکت بهمن دیزل تعداد محدودی از 9 محصول خود را به صورت نقدی و با قیمت قطعی به فروش می رساند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بررسی‌های این سازمان نشان می‌دهد احتکاری از سوی خودروسازان صورت نگرفته است.

شهردار تهران گفت: با توجه به قرارداد شهرداری تهران با گروه بهمن امروز 23 دستگاه اتوبوس شهری شرکت اسنا وارد ناوگان حمل و نقل شهری می‌شود.

بانک تجارت در راستای اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور تسهیل امر مقدس ازدواج از ابتدای سال 1402 تا پایان شهریورماه 52 هزار و 846 فقره تسهیلات ازدواج و 34 هزار و 579 فقره تسهیلات فرزندآوری به جوانان ایرانی پرداخت کرده است.

برخی از بانک‌ها و موسسات اعتباری به دلیل رویکرد‌های غلط و اشتباه در چند سال اخیر، وضعیت ناترازی وخیمی دارند و اجرای برنامه‌های احیا برای آنها، دشوار است.

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت مس و مسئولین شهرستان رفسنجان گفت: خوشحالیم که فردی ارزشی، متدین، مؤمن، مستقل و توانمند در رأس مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران قرار دارد.

منابع آگاه خبر استعفای جواد اوجی وزیر نفت را تکذیب کردند.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خودروی نیم میلیاردی ایران خودرو در بازار امروز، این خریدهای سنگین در ذوب را چه کدهایی انجام دادند؟، انتشار اطلاعیه‌های با اهمیت برای این 3 نماد مهم، بلاتکلیفی پرونده‌ای 22 ساله به دلیل نامعلوم بودن محل اختفا!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران ضمن رد شایعه احتکار خودرو توسط شرکت ایران خودرو عنوان کرد: عدم هماهنگی میان وزارت صمت و شورای رقابت در رابطه با برگزاری مرحله سوم فروش خودرو و فرصت طلبی عده ای از تصمیمات ناهماهنگ متولیان صنعت خودرو عامل انتشار چنین شایعاتی است.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند روز قرمز بورسی برای سهامداران، وضعیت سهام عدالت متوفیان از زبان عشقی، نرخ دلار مورد تایید بانک مرکزی چقدر شد؟، بدترین زیان ماهانه برای طلا ثبت شد، بذرپاش: کشور به کارگاه ساختمانی تبدیل شده است و پیش بینی تحلیلگران از آینده قیمت نفت را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توازن درآمد و هزینه شرکت مخابرات را به‌هم زد، گفت: اگر الزامات اصل 44 رعایت شده بود، در ارزیابی‌های بین‌المللی سطح قابل‌توجهی داشتیم.

حدود 48 ساعت دیگر فرصت افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی برای شرکت در جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری پایان خواهد یافت.

یک کارشناس اقتصاد انرژی تصریح کرد: انتقال موفقیت آمیز سکویی از فاز 12 به فاز 11 که برای اولین بار در منطقه و به صورت کم سابقه‌ای در جهان انجام شد و نشان می‌دهد که ما در مقابل تحریم‌ها دست و پایمان بسته نیست و می‌توانیم با استفاده از نبوغ خود اقدامات مثبتی را رقم بزنیم و این خودکفایی در حوزه برداشت گاز به خنثی‌سازی تحریم‌ها خواهد پرداخت. ابتکاری که کشور در بهره برداری از فاز 11 پارس...