دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

براساس اظهارات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، پیشنهاد دولت برای نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین 5 سال آخر خدمت بوده و این درحالیست که کمیسیون ماده مربوط به آن را حذف کرده و بر این اساس ملاک محاسبه حقوق بازنشستگی، قانون فعلی، یعنی میانگین دو سال آخر خدمت عنوان شده است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان، گفت: خودروسازان در این زمینه نیز تافته‌ی جدا بافته هستند و خدمات پس از فروش خوبی ندارند.

معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک شهر از رشد قابل توجه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، فرزندآوری و ازدواج در شعب سراسر کشور این بانک خبر داد.

فرزین با بیان اینکه بانک‌های کشاوزی، سامان، پاسارگاد، گردشگری، شهر و کارآفرین در دو بانک قطری الدوخان و الاهلی حساب باز کردند، افزود: طبق توافقات، تمام پرداخت‌ها توسط کارگزاران بین المللی بانک‌های قطری و همچنین سوئیفت صورت خواهد پذیرفت.

رکورد عمیق‌ترین گمانه اکتشافی به همت سخت‌کوشان امور اکتشافات شرکت ملی صنایع مس ایران با عمق 2036 متر برای نخستین‌بار در کشور ثبت شد.

المپیاد فنی و مهارتی عاملیت‌های گروه بهمن برگزار شد. در این رقابت، عاملیت‌های گروه بهمن، طی سه مرحله توانایی و مهارت‌های فنی خود را به چالش کشیدند.

سخنگوی صنعت برق، از رشد بیش از 2 برابری حجم برق تحویلی به صنایع بزرگ نسبت به بخش خانگی در تابستان امسال، برای نخستین بار در کشور خبر داد.

سقف انتقال وجه بین بانکی پایا از طریق درگاه‌های بانک تجارت به ازای هر دستور پرداخت، یک میلیارد ریال شد.

بیش از دو دهه است که هموطنان استان خراسان جنوبی انتظار راه اندازی و بهره برداری از راه آهن این استان را می کشند و امروز با ایجاد زیرساخت ها و تأمین منابع کلان این پروژه از سوی بخش های مختلف دولتی و خصوصی و سیستم بانکی کشور، این آرزو به واقعیت تبدیل شده است.

عضو کمسیون عمران در مجلس شورای اسلامی توسعه محصول اقتصادی وانت آریسان توسط گروه صنعتی ایران خودرو را به لحاظ رعایت استانداردها و رشد اشتغال زایی در استان خراسان رضوی اقدامی ارزشمند دانست.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، لایحه بودجه 1403 بر روی بورس چه تاثیری خواهد داشت؟ + فیلم، جدیدترین قیمت انواع خودرو بازار امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه | کدام دو قیمت حرکت بعدی طلا و سکه را تعیین می‌کند؟، پیش بینی بورس | روند مثبت ادامه دار خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.