دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند واکنش وزارت اقتصاد به صحبت‌های وزیر دولت روحانی، تصمیمی برای حذف گلوگاه‌های فساد، به هر جا اراده کنیم نفت صادر می‌کنیم، گریز طلای جهانی از سقوط، پراید در کانال 300 میلیونی و آشفتگی در بازار لاستیک با قیمت های عجیب را می‌خوانید.

مدرسه ایرانسل در شهر یاسوج، در قالب همایش مدیران مدارس سراسر کشور و توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش چهار محصول خود خبر داد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همزمان با سالروز 95سالگی بانک ملی ایران با تاکید بر نقش این نهاد اقتصادی در افزایش تولید و توسعه کشور گفت: بانک ملی ایران جز اولین بانک های کشور و از برترین بانک های دولتی با منابع غنی است.

افتتاح حساب برای شرکت در جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز با مراجعه حضوری به 100 شعبه بانک گردشگری در سراسر کشور و یا غیرحضوری از طریق اپلیکیشن TOBANK امکانپذیر است.

بانک تجارت در جریان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی پلاستیک و صنایع وابسته (ایران‌پلاست) با حضوری پررنگ در کنار 770 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آخرین محصولات و خدمات خود را به مخاطبان ارائه می‌کند.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که در سال 2023 میزان نصب پنل‌های خورشیدی به 53 درصد افزایش پیدا کند. آیا این به معنای اشتیاق مردم برای استفاده از انرژی خورشیدی است.

مدیرعامل بانک ایران زمین تاکید کرد: توسعه اقتصادی یکی از اولویت های اصلی سیستم بانکی کشور است و بانک ایران زمین نیز با تمام قدرت در این مسیر گام بر می دارد. پورسعید در مراسم افتتاحیه شعبه خیابان آقا بزرگی تهران خاطر نشان کرد: بانک ایران زمین در تلاش است تا به عنوان یک مولد اقتصادی، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند.

توفان مدیترانه‌ای در شرق لیبی و کاهش عرضه نفت از سوی اوپک پلاس (ائتلاف تولیدکنندگان عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک و غیراوپک) به علاوه کاهش عرضه نفت در بازار روند افزایشی قیمت نفت را سرعت بخشید و به ارزش بیش از 94 دلار در هر بشکه رساند.

آیا شبکه بانکی که سابقه خوبی در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و تحقق مهم ترین شعار اقتصادی دولت ندارد، حالا در عمل به دستور رئیس جمهور مبنی بر صفر شدن صف وام ازدواج تا پایان تابستان، کارنامه قبولی دریافت خواهد کرد یا خیر؟

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو از بهبود شاخص های کیفی آریسان2 در تازه ترین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خبر داد.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگری کشور گفت: مطابق آنچه وزیراقتصاد گفته است تا پایان سال تورم حدود 40درصد است, بنابراین انتظارمان این است که دولتی فکری به حال قدرت خرید کارگران کند.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو پس از سه روز تعطیلی بازار، کدام گروه امروز لیدر بورس خواهد شد؟، قیمت انواع پژو و پراید در بازار امروز، اعتراض سهامداران به رفت و آمد مدیرعاملان در دو نماد داروئی، قیمت بنزین در آمریکا پس از مدت‌ها رکورد زد!، تقریبا نیمی از سهام بسویچ در پرتفوی این فرد!، تحلیل تکنیکال مارون 26 شهریور 1402 | مقاومت می‌شکند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.