دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در بسته خبری اقتصادی امروز تیتر‌هایی مانند تسویه 550 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل، وزارت راه و شهرسازی: خانه های 25 تا 35 متری نمی سازیم، صفر شدن صف وام ازدواج شرط دارد، اوپک: قیمت نفت ایران افزایش یافت و افزایش نرخ یورو در مرکز مبادله ایران را می‌خوانید.

توانگری مالی بیمه معلم برای سومین سال پیاپی، در سطح یک قرار گرفت که نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

خاندوزی گفت: دولت در سیاست‌های بلندمدت کنترل تورم خود، توانست در پایان مردادماه نرخ رشد نقدینگی را به 26.9 درصد کاهش دهد و امید داریم شاهد تحقق هدف گذاری رشد نقدینگی 25 درصدی را باشیم؛ بنابراین، برخی نگرانی‌ها درباره تورم و چاپ پول جایی نخواهد داشت.

‌محسن سیفی، سرپرست بانک صادرات ایران در نشست «تبیین و تشریح اهداف و برنامه‌های عملیاتی شش ماهه دوم سال 1402 بانک صادرات ایران» برنامه‌های تیم جدید مدیریتی برای دستیابی به اهداف شاخص‌های عملکردی، برنامه‌های انگیزشی جدید و حمایت کامل ارکان ستادی از واحدهای صف را تشریح کرد.

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک آینده روز دوشنبه بیستم شهریورماه سال جاری برگزار شد.

دکترعلیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها ازخدمات دهی ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.

مجمع عمومی فوق العاده بانک آینده روز دوشنبه بیستم شهریورماه سال جاری برگزار شد.

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک آینده روز دوشنبه بیستم شهریورماه سال جاری برگزار شد.

یکی از مهم ترین دغدغه ها و مشغولیت های ذهنی بازنشستگان، مسائل اقتصادی است. بدین منظور، بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی بیمه معلم میتواند انتخاب مناسبی برای اقشار مختلف باشد تا به تامین و جبران هزینه های وارده کمک کند.

روسیه اولین محموله نفت خام خود را با هدف یافتن بازارهای بیشتر برای سوخت‌های فسیلی خود به برزیل ارسال کرده است. این اولین محموله‌ای است که پس از سال 2016 از سوی روسیه به برزیل فرستاده می‌شود.

امروز مطالبی همچون چه خودرو‌هایی در سامانه یکپارچه خودرو عرضه میشوند؟، افت نرخ دلار و سکه در بازار امروز 20 شهریور 1402، پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 21 شهریور 1402، خبر‌های مهم برای سهامداران کچاد و مبین، اخبار مهمی که قبل از معاملات بورس فردا باید بدانید، پرطرفدارترین نماد‌های امروز بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: لازم است مشوق‌هایی در نظر بگیریم تا سرمایه‌ها را به سمت پتروپالایشگاه‌ها جذب کنیم. اعطای تنفس خوراک یک نوع انگیزه برای سرمایه گذاران ایجاد می‌کند تا به راه اندازی پتروپالایشگاه‌ها که نیاز به سرمایه‌های کلان دارند، کمک کنند. ما در حال حاضر نفت و گاز را با تخفیف به خارجی‌ها می‌فروشیم، بهتر است این منابع را در راستای تولید فرآورده‌ها به کار بگیریم و...

در بسته خبری اقتصادی امروز تیتر‌هایی مانند اختلاف دلار آزاد و مرکز مبادله، حذف کامل دلار از معاملات روسیه و چین، هتل سازی چینی‌ها در منطقه آزاد چابهار، برگزاری مجمع عمومی بانک آینده بعد از 5 سال، قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو و خط قرمز 400 هزار تومانی برای قیمت گوشت قرمز را می‌خوانید.

قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.

به مناسبت نودوپنجمین سال تاسیس بانک ملی ایران، از نشان 95 سالگی بانک رونمایی شد.