سه‌شنبه 19 تیر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی فرارسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن را به کارکنان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت و معدن به‌ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور تبریک گفت و بر رشد و توسعه صنعت خودرو و رشد کیفی محصولات تولیدی تاکید کرد.

بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.

طی سالیان اخیر تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است که به مانند بسیاری از کشور‌های پیشرفته، نظام مالیاتی فعلی به سمت اصلاح و عدالت پیش برود و همچنین از طریق سامانه‌های متصل مالیاتی امکان ایجاد شفافیت در اقتصاد فراهم گردد و از طرفی دیگر با افزایش کارآمدی نظام مالیاتی به افزایش درآمد‌های پایدار مالیاتی دست یابیم.

رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.

کشتی آرای گفت: امروز با کمی کاهش، حباب سکه در محدوده یک میلیون تومان بود. این نشان دهنده تعادل عرضه و تقاضا و ثبات نسبی در بازار طلا و سکه است.

دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف ارایه اطلاعات کامل و صحیح محصول جدید «ری‌را» به جامعه از طریق رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، برنامه بازدید از محصول را برگزار کرد.

امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود 6 نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز 8 تیر 1401، قیمت روز خودرو 8 تیر 1401 | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...

با تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، سود سهام سهامداران حقیقی این بانک در تاریخ پنجم تیر ماه سال جاری به حساب سجامی آنان واریز شد.

به منظور ایجاد ارتباط دوسویه بین مشتریان و کارکنان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک از مرکز تماس بانک دیدن کرد.

به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از اجرای مرحله نخست طرح ویژه جهش کیفیت و خدمات در حوزه موتور و گیربکس از ابتدای تیرماه تا پایان امسال خبر داد.

سه ماه از سال جدید گذشت و حالا آمار منتشر شده توسط بانک مرکزی نشان از رکوردشکنی در بازار مسکن دارد. به گونه‌ای که میانگین قیمت یک متر خانه در پایتخت، به یک قدمی کانال 40 میلیون تومانی رسیده است.