شنبه 15 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بریتیش ایرویز (BA) اعلام کرد که با تحویل اولین محموله خود به اولین شرکت هواپیمایی در جهان تبدیل شده است که از سوخت پایدار هواپیمای جت تولید شده در مقیاس تجاری در بریتانیا استفاده می‌کند.

سه بانک بزرگ چین اعلام کردند که وام‌دهندگان این کشور در سال جاری با موارد مخالف متعددی روبرو هستند که شامل همه‌گیری، سیاست جهانی و آشفتگی داخلی در صنعت املاک و مستغلات است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به سیاست حاکمیت مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کننده، قیمت نان متاثر از نرخ گندم نیست.

مدیر مالی پورشه اس‌ای، شرکت هلدینگ سرمایه‌گذاری آلمانی گفت که زمان عرضه احتمالی پورشه که در حال حاضر برای سه ماهه چهارم سال پیش‌بینی شده است، ممکن است به دلیل درگیری در اوکراین به تعویق بیفتد.

تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال، ادامه صعود برای بیت‌کوین (BTC) و سه آلت کوین با ارزش پایین را پیش‌بینی کرد.

قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر چشم انداز تحریم‌های جدید غرب علیه روسیه با وجود پیشرفت مذاکرات صلح میان مسکو و کی‌یف، بخشی از ضرر سنگین اخیرش را جبران کرد و افزایش یافت.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون رشد شاخص کل بورس پس از افت صبحگاهی، پیش روند معاملات بورس برای روز‌های آینده، سهام آسیا با بازار‌های جهانی همراه شد، مالیات نقل و انتقال خودرو همزمان با سند سبز دریافت می‌شود و توقف فروش محصولات جانسون‌اندجانسون در روسیه را در بر دارد.

امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، دلار در بازار آزاد به کانال 27 رسید، ده خبر تاثیرگذار بر بورس فردا چهارشنبه 10 فروردین | خبر مهم برای گروه دارویی، تحلیل تکنیکال شاخص کل و شاخص کل هموزن | شاخص کل تا کجا عقبگرد خواهد کرد؟، سنگین‌ترین صفوف خرید در این سه نماد، چرا بورس امروز منفی شد؟، تحلیل تکنیکال پالایشی یکم و دارایکم | این دو سهم چه روندی را طی خواهند کرد؟، کدام نماد‌های...

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از طرح امداد نوروزی در مرکز تماس و پایگاه امدادی آزادراه تهران - شمال بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه امدادرسانی به مشتریان قرار گرفت.

به گفته مدیر کل برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی، نرخ حق بیمه شخص ثالت انواع خودرو‌ها برای سال 1401، با درصد رشد کمتری نسبت به افزایش نرخ دیه سال جاری همراه شده است تا فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود.

فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد افت اندک شاخص ارزی هستند. این در حالی است که در بازار آزاد، بهای دلار با افزایش مواجه شده است.