جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

‌حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، حجم تامین مالی صنعت پتروشیمی توسط این بانک را بیش از 9 هزار میلیارد تومان در سال جاری عنوان و تصریح کرد که با رویکرد جدید، این میزان به مراتب افزایش بیشتری خواهد داشت.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با بیان این‌که تولید پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ‌های مختلف، براساس نظرسنجی از بازار و مشتریان صورت گرفته است، گفت: این خودرو از ویژگی‌هایی نظیر طراحی زیبا و اسپرت، چالاکی، قابلیت‌های دینامیکی بالا و نیز مصرف سوخت پایین بهره‌مند است.

شرکت بهمن موتور طی مراسمی از کارگو ون جدید خود با نشان تجاری اینرودز رونمایی کرد.

همزمانی مذاکرات رفع تحریم‌ها و شروع کلنگ زنی نهضت ملی مسکن در سراسر کشور با هدف بازگشت تعادل به بازار عرضه و تقاضا، بازار مسکن پایتخت را در روزهای پیش رو با کاهش قیمت‌ها و افزایش قدرت خرید مردم همراه کرده است.

این پیمانه تیتر‌هایی همچون رشد شاخص کل بورس در معاملات امروز، زنگ هشدار سامانه‌های نظارتی برای متخلفان بازار سرمایه، چین بزرگترین واردکننده LNG در جهان شد، بیت کوین کمتر از 30 هزار دلار؟! و افزایش قیمت 162 تا 635 درصدی 15 کالا در سه سال را در بر دارد.

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران از ظرفیت سالانه یک و نیم تا 2 میلیارد دلاری نظام بانکی برای تامین مالی صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: ظرفیت تولید سالانه 250 میلیون تن محصولات پتروشیمی تا 10 سال آینده با کمک نظام بانکی فراهم است.

امروز مطالبی همچون مجمع کگل 1400 | افزایش سرمایه کگل چه شد؟، نرخ دلار افزایش یافت، پیش بینی قیمت دلار در گفتگو با 5 کارشناس، ده اتفاق مهم برای بورس فردا، نقشه بازار بورس چگونه بود؟، سهامداران وبملت و ونوین بخوانند، چالش غرب در صورت اتخاذ تحریم انرژی روسیه، راهکار چیست؟، خودرو‌های دست دومی که بیش از مدل‌های جدید قیمت می‌خورند!، واکاوی صورت‌های مالی سرخابی ها؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز با توجه به افت قیمت 11 دلاری انس جهانی و کاهش نرخ ارز در بازار‌های داخلی، شاهد کاهش قیمت‌های طلا و سکه در بازار هستیم.

به همت کارکنان بانک رفاه کارگران در قالب طرح "مادرآمد"، تعدادی از زنان زندانی جرائم مالی غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند.

پیرو نامه رئیس کل بانک مرکزی به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره تکالیف مازاد بر شبکه بانکی در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی دوشنبه دوم اسفندماه مجلس اعلام کرد: مقام معظم رهبری در نامه ای به بنده و سایر نمایندگان در خصوص تحمیل تکالیف مالایطاق به بانک‌ها در لایحه بودجه سال 1401هشدار دادند.

پیرو نامه رئیس کل بانک مرکزی به مقام معظم رهبری درباره تکالیف مازاد بر شبکه بانکی در مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی دوشنبه دوم اسفندماه مجلس اعلام کرد: مقام معظم رهبری در نامه‌ای به بنده و سایر نمایندگان در خصوص تحمیل تکالیف مالایطاق به بانک‌ها در لایحه بودجه سال 1401 هشدار دادند.

گروه صنعتی ایران خودرو هشت محصول خود را با موعد تحویل دی تا اسفند 1401، از فردا به مدت سه روز عرضه می‌کند.

با خدمت جدید بام بان (تولید رمز یکبار مصرف آفلاین) به جای پیامک کد تایید تراکنش ها در همراه بام ملی، امنیت خود را ارتقا دهید.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت: در صنعت خودرو باید بتوانیم از ظرفیت و توان بخش خصوصی برای حل مشکلات این صنعت استفاده کنیم.