یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

نورنیوز ضمن انتقاد از رفتارهای تحریک آمیز ضدایرانی اسرائیل درباره وقوع «رخدادهای غیرقابل پیش بینی در منطقه» هشدار داد.

رئیس جمهور گفت: دولت قومیت های مختلف در کشور را تهدید نمی داند بلکه این یک فرصت برای کشور است و باید از این فرصت استفاده کرد.

پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب همزمان با صفر شدن تعداد تلفات کرونا در ایران بعد از 2سال و 100روز

رئیس‌جمهوری با پاسداشت مقام والای شهدای مدافع سلامت و تسلیت به همه بازماندگان متوفیان از کرونا، دستاورد رسیدن آمار متوفیان کرونا به صفر را به ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب تبریک گفت و از تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان صمیمانه قدردانی کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه از ارسال نامه رسمی کشورمان به سازمان همکاری‌های شانگ‌های و پیشنهاد ایجاد پول واحد به منظور تبادلات مالی - تجاری میان اعضای این سازمان با این پول واحد خبر داد.

رئیس جمهور گفت: ایستادگی مردم آذربایجان‌شرقی در برابر سلطه‌طلبی بیگانگان زبانزد همگان

رئیس جمهور رایزنی‌های مستمر میان تهران و ایروان را نشانه اهمیت و عمق روابط دوستانه دو طرف توصیف کرد.

کاهش درآمدهای شرکت ملی نفت ایران موجب شد تا دولت با تهیه لایحه‌ای، از مجلس بخواهد که برخی تبصره‌های قانون بودجه را اصلاح کند.

طبق ادعای غلامرضا تاجگردون، نماینده پیشین و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم، مجلس یازدهمی‌ها به دنبال تصویب اضافه‌کاری تا 175 ساعت و هفت روز مأموریت برای خود هستند.

غلامرضا شریعتی استاندار اسبق خوزستان در نامه ای شدیداللحن خطاب به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، از اظهارات اخیر مقامات دولت سیزدهم به شدت انتقاد کرده است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، امروز، 12 خردادماه، با استقبال استاندار، نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه تبریز شد.

احمد وحیدی گفت: اخیرا ابلاغیه‌ای برای شناساسی ساختمان‌های ناایمن کشور صادر شده و دوستان ما در سازمان‌های مختلف در حال ارزیابی این ساختمان‌ها و به‌روز رسانی اطلاعات هستند.

در تداوم خشونت های مسلحانه بی پایان در آمریکا، پلیس شهر تولسا در ایالت اوکلاهما، اعلام کرد که بر اثر تیراندازی در یک بیمارستان حداقل چهار نفر کشته و چندین نفر مجروح شده اند.

منازعه آبی بر سر زاینده‌رود و کارون، معرفی 560 هزار خانه خالی برای دریافت مالیات به وزارت اقتصاد، رهبر معظم انقالب اسلامی سخنران مراسم 14خرداد، عملکرد دولت و رسانه‌های رسمی در فاجعه متروپل آبادان، خط و نشان وزیر ارشاد برای برادران لیلا، آتن چگونه وارد منازعه تهران و واشنگتن شد؟ مسکو، یک گام نزدیک‌تر به پیروزی، دوراهی کالابرگ و یارانه و نان و دارو، خط قرمز دولت از مواردی است که موضوع...

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اگر ما این ارز ترجیحی را حذف هم نمی‌کردیم مردم می‌دانستند که به دلیل تحولات بین‌المللی اتفاق افتاده و مصوباتی که در مورد حقوق ورودی، ارزش افزوده و برخی عوارض داشتیم، هزینه‌هایی تحمیل می‌شد که اگر حذف ارز 4200 را نداشتیم هم یک موج گرانی به هر حال داشتیم منتها این هم اضافه شد که دارد مدیریت می‌شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی مصمم است برای ایران قوی، بسترهای لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دختران این سرزمین، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و سایر عرصه‌ها فراهم شود.