دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

رهبر انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمود دعائی را تسلیت گفتند.

استاندار خوزستان گفت: سال 96 در گزارش‌ها اعلام شد که ساختمان متروپل حین ساخت اشکالات فنی دارد و نظام مهندسی اعلام کرده بود برجی که قبلا و در سال 98 افتتاح شده عینا از نظر پایداری اشکالاتی دارد؛ همه نامه‌ها و گزارش‌ها تاریخ دارند.

اینها افراد ثابتی هستند و در این مراسم جای مشخصی دارند و قطعا نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این افراد را می‌شناسند ولی شاید فکر می‌کنند که کار آنها در جهت انقلابی‌گری است، لذا این گستاخان را آزاد گذاشته‌اند والا اگر عزمی برای برخورد با آنها بود تاکنون این پدیده خاتمه پیدا کرده بود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، صفر شدن فوتی های کرونا را ناشی از زحمات دولت و کادر درمان دانست.

استاندار اسبق خوزستان در پستی اینستاگرامی به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اعلام کرد: استفاده از واژه شهید برای ایوب انتظاری یک اشتباه سهوی بود.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، آیت الله محقق داماد پیام تسلیتی صادر کرد.

در پیام تسلیت علی‌اکبر صالحی، معاون پژوهشی و قائم‌مقام فرهنگستان علوم در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دعایی آمده است:

راضی‌ها و ناراضی‌ها از فرمول افزایش حقوق بازنشستگان، غرب بدون روتوش مقابل زلنسکی، بازدید سرزده رئیسی از متروپل، وداع با مرد خوشنام و محبوب مطبوعات، توافق موقت در برجام؛ راه میانبر، افزایش 57 درصدی حقوق حداقلی بگیران، فرهاد مجیدی ترسو یا ماجراجو؟ 100 روز جنگ اوکراین چگونه اروپا را تغییر داد؟ و بازی بایدن با خاک اوکراین از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز...

رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه یار دیرین امام و انقلاب، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی درگذشت وی را به خانواده مکرم آن مرحوم، رهبر معظم انقلاب، جامعه رسانه‌ای کشور و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی در گذشت مرحوم حجه الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود دعایی را تسلیت گفت.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی، به ملکوت اعلی پیوست.

دکتر ظریف در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.

صدای گرم او در رادیوی صدای روحانیت مبارز در دوران مبارزه و خلق و خوی نرم او در روزنامه وزین اطلاعات در دوران پیروزی از یادها نخواهد رفت. حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی را تسلیت گفت.