دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

من جای مسؤولان بودم، پرینت اش را هم می‌گرفتم و قاب می‌کردم و روی میز اتاق کارم می‌گذاشتم تا بدانم هر تصمیم و کار تبعیض آلودی که می‌گیرم، عقده‌ای جدید می‌آفرینم و پشتم می‌لرزید از ترس انفجار عقده ها... آن وقت، انسانی‌تر رفتار می‌کردم.

طبق مطالعات انجام شده، معمولاً اقتصادهایی که تحت تحریم قرار گرفته اند، به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی خودشان توجه کرده اند و تا حدودی خودشان را قدرتمند کرده اند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تاکید دستگاه قضایی برای حمایت از افشاگران فساد، سامانه‌های «باهم» و «سوت زنی» را رونمایی کرد.

مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه ناخواسته (بواسطه فراگیری بیماری کرونا) در حرم مطهر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و قیام خونین پانزدهم خرداد بیانیه‌ای صادر کرد

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در خصوص پرواز مشهد به اصفهان که دچار نقص فنی شده بود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

رئیس جمهور در مراسم شب ارتحال امام خمینی (ره) گفت: کسی که برای خدا کار کند، هیچ گاه زیر بار ظلم نمی‌رود.

امام جمعه اهواز گفت: دغدغه مردم این است که انتظار خانواده‌هایی که عزیزشان را از دست دادند به پایان برسد؛ تلاش برای خارج کردن این افراد از زیر آوار در حال انجام است.

رئیس جمهور گفت: در بخش حقوقی حادثه متروپل به مطالبات همه افرادی که شاکی و مدعی هستند، رسیدگی و تلاش می کنیم هیچ صاحب حقی احساس نکند حقش ضایع شده است.

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: قرار است ایرانیانی که واکسن برکت زدند، در فاصله اعزام به حج، واکسن های مورد تأیید عربستان را تزریق کنند.

با اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی 3.6 میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در اولویت دریافت سهام عدالت قرار دارند.

مشاور مقام معظم رهبری که برای شرکت در نشست سالانه ایران شناسان و اساتید زبان فارسی در مسکو حضور دارد، در مراسم سفارت ایران سخنرانی کرد.

رییس جمهور که صبح جمعه از روند آواربرداری از متروپل آبادان دیدن کرد، این شهر را به سمت تهران ترک کرد.

رئیس جمهور با بازماندگان حادثه متروپل دیدار کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور یافت.