یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در ادامه سفرهای استانی فردا پنجشنبه 12 خرداد به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه در جلسه هیئت دولت و بنا به پیشنهاد وزارت کشور برای پوشش بخشی از هزینه‌ها، مبلغ 700 میلیارد ریال مصوب شد، درباره مذاکرات برجامی نیز گفت: مذاکرات در روند خود است و متوقف نشده و ایران جدیت و حسن نیت خود را نشان داده و استمرار دارد.

جلسه قرارگاه عفاف و حجاب وزارت کشور به ریاست سردار سپهر و با حضور سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف، جعفر صادق‌منش قائم مقام دبیر ستاد در تالار وزارت کشور برگزار شد.

علی مطهری به خبر منتشر شده درباره جلسه فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که دیپلماسی پارلمانی برای مقابله با ریزگردها بسیار موثر است لذا باید فعالتر شده و از این ظرفیت استفاده کرد.

دیدار آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با پاپ مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار گرفته است.

انتقاد ایران از گزارش آژانس درباره جمع‌بندی مذاکرات برجام، سامانه یکپارچه خودرو و وعده‌های اجرا نشده، ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پاپ فرانسیس، شوک اروپایی به بازار‌های نفت جهان و گذر نفت از 120 دلار، زوایای مختلف توقیف نفتکش‌ها، «خندوانه» با کدام مجوزماسک‌ها را از صورت‌ها برداشت؟، اعلام دلیل شماره‌گذاری نشدن برخی خودرو‌های تولید 1400و انتشار اوراق ارزی در شرایط تحریمی چه نتایجی به...

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک در واتیکان، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ ابلاغ کرد.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) خطاب به مسوولان سیاست خارجی کشور گفت: جمهوری اسلامی یعنی پذیرش اینکه ما یک دولت‌شهر در دنیا هستیم. یعنی ما دارای روابطی هستیم با کشورهایی که آنها را به رسمیت می‌شناختیم.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه سفر به ایتالیا با پاپ فرانسیس رهبر مسیحیان کاتولیک در واتیکان دیدار کرد.

فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امام خمینی پس از تشکیل جمهوری اسلامی و به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی، به دنبال آسان کردن زندگی برای مردم بود. بیان فتاوایی در باره حلال بودن بسیاری از امور بود مثل موسیقی، بازی شطرنج، نگاه کردن به فیلم های دارای خانم های بی حجاب، ماهی اوزون برون و غیره همگی راه را برای زندگی در دنیای جدید باز می کرد.

سخنگوی دولت گفت: سطح دستاوردهای دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی و کشاورزی در نمایشگاه رویداد ملی، قابل‌تقدیر است‌.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از انفصال دائم مسئول یک شرکت از خدمات دولتی و ضبط کالا به مبلغ 45 میلیارد ریال در حق صندوق دولت خبر داد.

آخرین واکنش‌ها به حواشی یک جشنواره پرهیاهو و یک فیلم چالش برانگیز، ادامه رایزنی‌ها در سوریه، امضای 17 سند همکاری میان ایران و تاجیکستان، همدلی برای آواربرداری از مصیبت، پاتک پکن به واشنگتن در اقیانوس آرام، افزایش تقاضا عامل حباب سکه، جراحی فساد نقدینگی‌ساز دولتی، صید فراسرزمینی چین چه خطری برای محیط زیست دارد؟ و وضعیت شکننده «ساختمان آلومینیوم» از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری...

رهبر انقلاب، سخنران مراسم 14 خرداد امسال در حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهند بود.