دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان روز گذشته از کشور خارج شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در صفحه توئیتر خود با اشاره به نزدیکی فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل نوشت: انقلاب خمینی (ره) تازه ابتدای راه است.

سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات عصر امروز در منزلش دار فانی را وداع گفت.

میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در شرایطی که دشمنان خارجی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین خلق و اپوزیسیون خارج‌نشین با استفاده از فضای مجازی و ماهواره و به واسطه مشکلات اقتصادی سخنان مسموم خود را منتشر می‌کنند، متاسفانه برخی نیز در داخل به‌گونه‌ای اظهار نظر می‌کنند که گویا تکرار همان حرف‌هاست.

سیدمحمدحسن خامنه‌ای برادر کوچک‌تر رهبر ی گفت: علاقه‌مندی ایشان به مردم است ایشان معمولا میوه دیدارهایشان، دو رقم است، سه رقم نیست. غذا هم یک رقم؛ یک خورشت... زیر و بالای ایشان یکی است. ایشان یک کلمه را از روی ریا نگفته تا حالا.

روابط عمومی مجلس توضیحاتی درباره مباحث مطرح شده درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه‌کاری نمایندگان ارائه کرد.

سد شاه قاسم در فاصله هفت کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این سد از نوع خاکی و سرریز آن از نوع نیلوفری با ارتفاع 47 متر از پی و طول تاج آن 220 متر است که ساخت آن در سال 1375 به پایان رسیده است.

سالانه میلیون‌ها تن پلاستیک بدون اعمال هیچ‌گونه پروسه بازیافت، با مصرف هزینه‌های بسیار کلان راهی مراکز دفن زباله می‌شود. پلاستیک و نایلون‌هایی که منفعت آن خیلی کمتر از ضرر‌های آن است و امروز در کنار سایر عوامل آلودگی محیط زیست کیسه‌های پلاستیکی تبدیل به بلای جان محیط زیست شده و سرعت نابودی محیط زیست را افزایش داده است. 5 ژوئن مصادف با 15 خرداد، روز جهانی محیط زیست است؛ روزی که به پاس...

دادگستری استان یزد در پیامی خبر فوت نخبه یزدی را تکذیب کرد و گفت: موضوع در دست بررسی است و بعد از اتمام فرآیند بررسی نتیجه اطلاع رسانی می‌شود.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال کنایه آمیز یک مخاطب با فروتنی پاسخ داد.

وزیر اطلاعات به همراه جمعی از مدیران وزرات اطلاعات با حضور در قرارگاه قدس جنوب شرق کشور با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه قدس و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در نامه‌ای به رییس جمهور و وزیر تعاون خواستار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.

استاندار خوزستان درباره متروپل گفت: در سال‌های 94 تا 99 در شهر آبادان روابطی وجود داشت که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها بوده است.

حجت الاسلام تقوی گفت: عده‌ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند که حزب اللهی‌ها، افراد علاقه‌مند و مومن باید وارد این فضا شوند و مقابله کنند.

مصطفی کواکبیان، رئیس کمیته روابط بین الملل خانه احزاب ایران از برگزاری همایش «بررسی قراردادهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران با روسیه و چین» بر مبنای اصل نه شرقی و نه غربی خبر داد.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام (ره) منادی استقلال و عزت مردم ایران شد، گفت: حضرت امام (ره) مظهر آرمان‌های بسیار بزرگ و حقیقت ناب بود که روح مطهر را در جامعه رقم زد.