پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

بعداز شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس تعداد زیادی تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب برای از کنترل ماموران خارج شد و احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود

این اطلاعیه رسمی فدراسیونی است که رئیس اش همین اواخر با معاون وزیر ورزش درگیری شدید لفظی پیدا کرده بود و شائبه برخی کارشکنی ها در این زمینه وجود دارد.

یزدانی بار دیگر نشان داد که از انتخابی‌های داخلی نمی‌ترسد و حاضر است هر مدعی پیش‌رو برای رسیدن به دوبنده ملی را از سر راه بردارد و هیچ جای تردیدی برای شایستگی خود باقی نگذارد.

رئیس سازمان لیگ پس از پایان دوره سرپرستی نایب رئیسی فدراسیون و بعد از عزل عزیزی خادم از نفوذ و مقبولیت سابق برخوردار نیست و سبد رای او که می توانست رئیس انتخاب کند ریزش قابل توجهی داشته

در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از شروع تمرین امروز (شنبه) در جلسه‌ای صمیمانه با بازیکنان و اعضای کادر فنی شرکت و دقایقی با آنها صحبت کرد.

نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمرینات امروز (شنبه) استقلال در حالی پیگیری خواهد شد که 2 بازیکن خارجی استقلال در این تمرین حضور خواهند داشت. کوین یامگا و عزیزبک آمانوف در اولین جلسه تمرینی باشگاه استقلال در فصل جدید حاضر شدند.

سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.