پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه تابناک

ورزشی وب‌گاه تابناک

معادلات جدول لیگ ملت های والیبال 2022 بعداز برد ایران مقابل اسلوونی، می‌گوید در صورت باخت امشب صربستان مقابل ایتالیا، شاگردان عطایی جواز حضور در مرحله بعد را دریافت خواهد کرد.

تیم ملی والیبال با این پیروزی به دلیل اینکه اسلوونی حریف مستقیم ایران بود جای این تیم را در جدول رده بندی گرفت. با توجه به مصاف‌های باقیمانده امشب و باخت هلند مقابل بلغارستان و دو بازی سخت این تیم، شانس صعود شاگردان عطایی بالای 90درصد است.

ملی پوشان در این استوری های مشترک، به سرکردگی سردار آزمون و مهدی طارمی در ماجرای برکناری یا ابقای اسکوچیچ به دو گروه مخالف تقسیم شدند تا پیام اختلاف داخلی را 4ماه مانده به جام جهانی 2022 به حریفان همگروه مخابره کنند!

مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

این هفت لیگ که در نامه فیفا درباره بازی کردن به آنها هشدار داده شده است عبارتند از: لیگ چین، عربستان، یونان، ترکیه، الجزایر، رومانی و لیبی