پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تاکید نماینده جنبش عدالتخواه بر ضرورت حمایت از افشاگران فساد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تاکید نماینده جنبش عدالتخواه بر ضرورت حمایت از افشاگران فساد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد اسکندری نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در نشست دانشجویان با حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از افشاگران فساد به موضوع حکم محکومیت رئیس شورای شهر امیدیه اشاره کرد و گفت: نباید این پیام به جامعه مخابره شود که تلاش افراد برای اصلاح عملکرد کارگزاران نظام هزینه زاست.

وی در ادامه با بیان اینکه در روند‌ها و کارکرد‌های قضایی بعضا شاهد تناقضاتی هستیم، با ذکر مصادیقی در این رابطه گفت: باید اعتباربخشی اسناد رسمی که در کاهش اطاله دادرسی موثر است به صورت جدی مورد پیگیری قرار گیرد و پیرامون پرونده‌های مطرح در افکار عمومی نظیر کلاک، املاک نجومی، هلدینگ یاس و جانباختگان مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی در کرمان اطلاع رسانی شفاف صورت گیرد.

نماینده جنبش عدالت خواه دانشجویی در ادامه خواستار مشخص شدن قواعد و معیار‌های انتصابات مقامات قضایی شد و گفت: فلسفه وجودی قوه قضاییه، احیای حقوق عامه است و در این راستا باید مشخص شود که کمیته بررسی و پیگیری وقایع آبان 98 چه سرنوشتی پیدا کرده و یا چه دستاورد‌هایی داشته است.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشجویان فساد ضرورت حمایت رئیس دستگاه قضا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است