جمعه 10 فروردین 1403

تجلیل اساتید دانشگاه از سپاه اصفهان به پاس مبارزه ایثارگرانه با کرونا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تجلیل اساتید دانشگاه از سپاه اصفهان به پاس مبارزه ایثارگرانه با کرونا

در روز بسیج اساتید که به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران برگزار شد، از تلاش‌های بسیج و سپاه استان اصفهان در مقابله با ویروس کرونا تجلیل به عمل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ آئین بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید در سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان، علیرضا زاکانی، از نمایندگان مجلس یازدهم، تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های این استان و حضور مجازی حدود 250 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در این آئین فلسفه وجودی بسیج اساتید را کمک به کارآمدسازی حاکمیت در جامعه دانست و انجام کارهای بر زمین مانده را از جمله رسالت‌های بسیج عنوان کرد.

محمد باقری بر لزوم استفاده از ظرفیت بسیج اساتید در حل مشکلات کشور با نگاه بسیجی و روحیه جهادی تأکید کرد و خواستار مشورت گیری از این اساتید در مراجع تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شد.

وی گفت باید اساتید تلاش کنند تفکر شهید چمران در دانشگاه‌ها حاکم شود و بستر تربیت اسنان‌های در تراز شهید چمران فراهم شود.

در این آئین از سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، به پاس زحمات بسیجیان این استان در رزمایش کمک مؤمنانه و کمک و یاری به مدافعان سلامت تجلیل به عمل آمد.

همچنین به صورت غیرحضوری از زحمات تعدادی از خدمتگذاران عرصه سلامت و تعدادی از اساتید تراز انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام /

تجلیل اساتید دانشگاه از سپاه اصفهان به پاس مبارزه ایثارگرانه با کرونا 2