یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لئو واردکار (Leo Varadkar) نخست‌وزیر ایرلند روز دوشنبه گفت، اتحادیه اروپا دست برتر را در هرگونه مذاکرات تجاری آتی با انگلیس خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

بانک مرکزی انگلیس از ضرب سکه جدیدی به مناسبت خروج از اتحادیه اروپا خبر داد.

خبرگزاری دانا

"خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا که برگزیت خوانده می‌شود " درپی یک همه پرسی در سال 2016 برای خروج، حکومت بریتانیا اعلام کرد در 29 مارس 2017 رویه رسمی برای خروج را آغاز خواهد کرد، که در دیرترین حالت تا اواخر سال 2020 بریتانیا را از اتحادیه اروپا خارج خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - یک مقام سابق امنیتی انگلیس احتمال داد که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس به رغم مخالفت جدی آمریکا، با فعالیت شرکت چینی هوآوی برای مشارکت در پروژه راه اندازی اینترنت پرسرعت نسل پنجم در این کشور موافقت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه با دو رو خواندن مقامات لندن در خصوص توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام اعلام کرد: انگلیس مدعی است که به دنبال حفظ برجام است اما در عمل سیاست واشنگتن را دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا بناست مذاکرات تجاری با آمریکا را پیش از آغاز دور جدید گفت‌وگوها با اتحادیه اروپا رسما آغاز کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: راجر ورنون اسکروتن، فیلسوف محافظه‌کار انگلیسی در سن هفتاد و پنج سالگی و بعد از تحمل دوره شش‌ماهه بیماری سخت‌درمان روز گذشته درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - راجر ورنون اسکروتن، فیلسوف محافظه‌کار انگلیسی در سن هفتاد و پنج سالگی و بعد از تحمل دوره شش‌ماهه بیماری سخت‌درمان روز گذشته درگذشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پارلمان انگلیس در یک رأی‌گیری به خروج این کشور از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 ژانویه رأی مثبت داد تا مذاکرات آتی برای تعیین سطح روابط بین بریتانیا و اروپا پس از یک دوره گذار میسر شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در دنیای امروز رصد شبکه‌های اجتماعی یک «دانش» رو به گسترش است؛ یک توانایی ضروری است. اغلب کشورها دست‌به‌کار شده‌اند!

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - نخست وزیر انگلیس قصد دارد تا پس از خروج رسمی این کشور از اتحادیه اروپا تیم جدیدی را روی کار بیاورد که مسئول مذاکره بر سر آینده رابطه این کشور و قراردادهای تجاری با اتحادیه اروپا شود.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - دولت محافظه‌کار انگلیس که در نزدیک به 10 سال گذشته همواره یا در ائتلاف با سایر احزاب بوده و یا با اکثریت شکننده‌ای حکومت کرده بود، با کسب پیروزی خیره‌کننده در انتخابات پارلمانی دسامبر 2019، قدرت خود را برای 5 سال تثبیت کرد و فصل جدیدی را انگلیس پسابرگزیت از سال 2020 رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - رئیس پیشین مجلس عوام انگلیس نسبت به خیزش جریان راست افراطی و پوپولیسم در آستانه خروج این کشور از اتحادیه اروپا هشدار داد و تصریح کرد که فحاشی و تهدید نبایستی به پای ابراز عقیده کردن در چارچوب دموکراسی نوشته شود.