یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شی جینپینگ، گفت: وضعیت فعلی در اوکراین نگران کننده است و چین عمیقا از خصومت‌ها در قاره اروپا متاسف است.

وب‌گاه تابناک

علی‌رضا قشقاوی *

خبرگزاری ایسنا

سرمربی تیم لیورپول به انتقاد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 و همچنین حضور بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر بریتانیا پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در متن نامه سازمان ملل که هنوز نسخه کامل آن در رسانه‌ها منتشر نشده آمده است: ایالات متحده با تسریع در اخراج دسته جمعی مهاجران هائیتی، گروهی از مهاجران عمدتا سیاه پوست را در معرض خطرات ناشی از بازگشت مجدد (بازگشت اجباری) و نقض حقوق بشر بدون ارزیابی فردی قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانا

بحران سوخت در بریتانیا و کمبود راننده کافی برای حمل مواد سوختی، نه تنها دولت لندن، بلکه تمامی کشورهای صنعتی جهان را متوجه ایجاد نوعی توازن در رابطه با کشورهای حومه کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جاستین ترودو» رهبر حزب لیبرال و نخست‌وزیر کانادا روز دوشنبه در یک رویداد انتخاباتی مورد حمله با سنگ‌ریزه قرار گرفت و اتوبوس کارزار انتخاباتی وی از سوی معترضان عصبانی محاصره شد. صد‌ها معترض او را هو کردند و به تمسخر گرفتند. او هفته گذشته هم مجبور شد یک تجمع انتخاباتی را در منطقه بولتون انتاریو پس از ورود معترضان به محل، لغو کند. ترودو بعدا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ترزا می‌، نخست‌وزیر پیشین و هم‌حزبی بوریس جانسون، دولت را متهم کرد که نمی‌بایستی با آمریکا در مسئله خروج افغانستان همراهی می‌کرده است: «دولت فکر می‌کرده می‌تواند یک شبه همه چیز را حل کند».

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری ایسنا

مرکز پژوهش های مجلس طی گزارشی به بررسی حضور نظامی انگلیس در خلیج فارس پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - آتش سوزی مهیب در کنار رودخانه تایمز لندن به چند ساختمان اطراف این حادثه خسارت زد و دود غلیظ ناشی از آن جنوب پایتخت را سیاه کرد.

خبرگزاری مهر

رژیم متجاوز صدام در دوران جنگ تحمیلی، از سوی 35 کشور جهان به لحاظ مالی و تسلیحاتی، پشتیبانی می‌شد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - وزیر امور خارجه اسبق انگلیس سیاست‌های چهار سال گذشته دونالد ترامپ در کاخ سفید را به باد انتقاد گرفت و تصریح کرد که دنیا پس از پایان دوره ریاست جمهوری او نفس راحتی خواهد کشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در روز‌های اولیه شمارش آراء انتخاباتی در آمریکا، دولت انگلیس به پیروزی ترامپ امیدوار بود، اما رفته رفته این امید کمرنگ‌تر شد. به طوری که اکنون با نزدیک‌تر شدن «جو بایدن» به صندلی ریاست جمهوری، وضعیت برای «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس نیز دشوار‌تر می‌شود. نشری دیت سایت آلمان با اشاره به پیشتازی نامزد دموکرات‌ها در شمارش آراء انتخاباتی آمریکا...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شکست قریب‌الوقوع «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، بزرگترین هم پیمان وی در اروپا را به شدت تحت تاثیر قرار داده به طوری‌که کارشناسان «بوریس جانسون» را بازنده بعدی این انتخابات می‌دانند.