یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - منابع مطلع اعلام کردند که مقام‌های آلمانی از لحن بسیار پرخاشگرانه «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا نسبت به «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، نگران شده‌اند تا جایی که تصمیم گرفته‌اند محتوای مکالمات تلفنی این دو را مخفی نگه دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای دونالد ترامپ را فردی ناشایست برای سکانداری کاخ سفید دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب روایت خودش را از چگونگی خروج آمریکا از برجام ارائه کرده است. روایت بولتون نشان می‌دهد او حتی زمانی که هنوز به سمت مشاور امنیت ملی آمریکا منصوب نشده بود، در گرایش دولت این کشور به سمت خروج از توافق هسته‌ای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید که کتاب جدیدش به بمب خبری جدید علیه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور تبدیل شده در بخشی از این کتاب روایت خودش را از چگونگی خروج آمریکا از برجام ارائه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا که بعد از بروز اختلافاتی با ترامپ از تیم دولت آمریکا کنار گذاشته شد، کتابی افشاگرانه علیه او نوشته و در گیرودار نبرد با کرونا و مقابله با جنبش ضد نژادپرستی، آبروی ترامپ را به بازی گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌به‌رغم آنکه متن کامل کتاب "اتاقی که در آن اتفاق افتاد" نوشته جان بولتون هنوز منتشر نشده است، جزئیاتی از رویکرد رئیس‌جمهوری آمریکا در تصمیم‌گیری سیاست خارجی منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جان بولتون مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا در کتاب خود نوشت: دونالد ترامپ در دیداری که با ترزا می نخست‌وزیر پیشین انگلیس داشته از او پرسیده است «آیا شما قدرت هسته‌ای هستید؟»؛ پرسشی که از نظر بولتون لحن شوخی نداشت.

خبرگزاری میزان

اگر مسلمان‌ها متحد باشند، وضع فلسطین آن‌چنان که امروز مشاهده میکنیم نخواهد بود؛ امروز وضع فلسطین، وضع سختی است؛ غزه یک‌جور، ساحل غربی آن یک‌جور. ملت فلسطین، امروز زیر فشار شدید روزانه است؛ میخواهند مسئله‌ی فلسطین را از اذهان دور کنند و به فراموشی بسپارند.

خبرگزاری میزان

به نظر ما مهم‌ترین آمادگی امروز، عبارت است از اتحاد بین مسلمین. برحذر باشند مسلمان‌ها از ایجاد اختلاف؛ فرقی نمی‌کند، همه‌ی فرق، شیعه و سنی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - کرملین که چندی پیش به دلیل شیوع گسترده کرونا مجبور شد قید برگزاری رژه روز پیروزی بر آلمان نازی را بزند اعلام کرده که قرار است این مراسم را با تدابیر ویژه کرونایی برگزار کند.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - اسناد رسمی دولت انگلیس که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد که از ابتدای سال آینده میلادی (2021) بین ایرلند شمالی و سایر بخش‌های این کشور مرز گمرکی تشکیل و تبادل کالا میان دو طرف برخلاف ادعای نخست وزیر بازرسی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز