یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی نابسامانی سیاسی و هرج و مرجی که کشورهای متعدد در پی شیوع کرونا در جهان حاصل شده، بسیاری از نظام‌های سیاسی نیز دچار بحران شده‌اند. از این میان می‌توان انگلیس را به‌عنوان یک نمونه پر از چالش های مختلف معرفی کرد. کشوری که خود در میان فرایند برگزیت و طلاق از اتحادیه اروپا گرفتار آمده و بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی نسبت به آینده انگلیس بعد...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آمریکا که حامی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا بود، از تصمیم این اتحادیه برای آغاز مذاکرات الحاق آلبانی و مقدونیه شمالی استقبال کرد.

خبرگزاری ایسنا

تقریبا دو سال از خروج آمریکا از برجام به عنوان یکی از مهم‌ترین توافق‌های نیم قرن اخیر در سطح بین‌المللی و توافقی که به گفته بسیاری از مقامات و شخصیت‌های سیاسی و بین‌المللی توانست از طریق دیپلماسی بر یک بحران بین‌المللی فائق آید می‌گذرد اما امروز دنیا ناامیدوارتر از هر زمانی به این توافق نگاه می‌کند.

خبرگزاری میزان

بامداد روز پنج‌شنبه 13 تیرماه 98، حدود 60 نظامی انگلیس در اقدامی راهزنانه به درخواست تروریست‌های آمریکایی، نفتکش «گریس 1» که حامل 2 میلیون بشکه نفت ایران به مقصد مشخص بود را در داخل آب‌های سرزمینی اسپانیا حوالی تنگه جبل‌الطارق توقیف کردند.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسایل بین‌الملل تاکید کرد: از کشورهای اروپایی انتظار می‌رود که استقلال عمل بیشتری از خود نشان داده و از این بیشتر ذلالت و خواری در مقابل آمریکا را نپذیرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه انگلیس در حالی که پنج روز از اجرای برگزیت می گذرد، روز چهارشنبه گفت: توافق ایرلند شمالی همچنان در مذاکرات تجاری انگلیس و اتحادیه اروپا پابرجاست.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - در حالی که گزارش‌ها از برنامه دولت بوریس جانسون برای لغو اجرای کنوانسیون حقوق بشر اروپا در انگلیس حکایت دارد، اتحادیه اروپا هشدار داده که این اقدام به قطع تمام همکاری‌های امنیتی میان دو طرف منجر خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

سیدجلال ساداتیان، کاردار سابق ایران در لندن در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص تبعات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا گفت: این اتفاق یک فرآیند سه و نیم ساله را طی کرد. از رفراندومی که بریتانیا به عدم پذیرش مهاجران جنگی سوریه و سهمیه تعیین شده برای این کشور توسط اتحادیه اروپا انجام داد تا تغییر کامرون و ترزا می و نهایتا بوریس جانسون توانست راس مثبت برای خروج انگلیس از اتحادیه...

خبرگزاری دانا

کشور انگلیس شامگاه جمعه سی و یکم ژانویه 2020 به طور رسمی از اتحادیه اروپا خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - انگلیس مطابق با رأی مردم این کشور در همه‌پرسی چهار سال پیش، رسما به 47 سال عضویت در اتحادیه اروپا پایان داد.

خبرگزاری دانا

انگلیس سرانجام پس از کش و قوس‌های فروان ساعت 23:00 جمعه شب 31 ژانویه رسما از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بوریس جانسون امروز جمعه همزمان با آماده شدن انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا پس از 47 سال، به "طلوع دورانی تازه" خوش‌آمد خواهد گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایندیپندنت نوشت: سکه‌های یادبود خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که با استفاده از آلیاژ طلا ضرب شده به قیمت 945 پوند (1200 دلار) در انگلیس به فروش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا به نقل از ایندیپندنت: سکه‌های یادبود خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که با استفاده از آلیاژ طلا ضرب شده به قیمت 945 پوند (1200 دلار) در انگلیس به فروش می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

لندن - ایرنا - سکه‌های یادبود خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که با استفاده از آلیاژ طلا ضرب شده به قیمت 945 پوند (1200 دلار) در انگلیس به فروش می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

گزارش‌ها حاکیست که دولت بریتانیا قصد دارد در خصوص ادامه یا قطع همکاری با شرکت چینی هواوی برای توسعه شبکه 5G در این کشور تصمیم‌گیری کند.