یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی از نخستین مقام‌هایی بود که به «لیز تراس» نخست وزیر جدید انگلیس پیام تبریک فرستاد و او را دوست خوب تل آویو خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسرائیل به نخست‌وزیر جدید انگلیس پیام تبریک فرستاد و وی را دوست خوب تل آویو خواند.

خبرگزاری دانا

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، تقریبا نیمی از انگلیسی ها معتقدند بوریس جانسون، عملکرد بدی به عنوان نخست وزیر انگلیس داشته است که بدترین نتیجه ثبت شده برای یک نخست وزیر انگلیس در دوره پس از جنگ جهانی دوم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

صدور بیانیه مشترک 3کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در بحبوحه مذاکرات وین، مصداق یک کمدی سیاسی کمیاب درحوزه روابط بین‌الملل محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بوریس جانسون از سوی محافظه‌کاران ارشد حزبش حمایت می‌شود تا در صورت خالی شدن پست دبیرکلی ناتو، این سمت را تصاحب کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«پنی موردانت» وزیر دفاع اسبق انگلیس از شانس بالاتری به نسبت سایر رقبا، برای پیروزی در انتخابات رهبری حزب و تصاحب کرسی نخست وزیری برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر دفاع پیشین و وزیر مشاور کنونی در امور تجارت انگلیس بالاترین شانس برای تصدی رهبری حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیری این کشور را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاکنون هشت نامزد تصدی سمت نخست‌وزیری انگلیس وارد میدان رقابت شده‌اند که وزیر بهداشت پیشین انگلیس از نامزدی خود انصراف داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه اسکای نیوز اعلام کرده است، «ساجید جاوید» وزیر بهداشت اسبق انگلیس اعلام کرده است تصمیم دارد نامزدی خود را برای رهبری حزب محافظه کار پس بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دیوید کامرون کمی پس از ژوئن 2016 که همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا دوباره به رای «خروج» انجامید، اعلام کرد از سمت نخست‌وزیری و نمایندگی حوزه انتخابیه‌اش، ویتنی آکسفوردشر در مجلس استعفا می‌دهد. او سه سال بعد کتاب خاطراتش را که ماجراهای دوران نخست‌وزیری‌اش در آن آمده است با نام «برای ثبت در تاریخ» منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکسال و نیم پس از خروج رسمی انگلیس از اتحادیه اروپا، ماجرایی که دیوید کامرون نخست وزیر اسبق انگلیس به راه انداخت و بوریس جانسون به پایان رساند، انگلیسی‌ها از تحقق این تحول سیاسی ناراضی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزرای خارجه دو کشور عنوان کردند که اجلاس گروه هفت و ناتو نشان داد که انگلیس و فرانسه در واکنش به جنگ روسیه در اوکراین متحد هستند. دو طرف توافق کردند که برای حفظ وحدت بین المللی در حمایت از مبارزات اوکراین تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه انگلیس و فرانسه درخصوص آخرین تحولات توافق کردند که برای حفظ وحدت بین المللی در حمایت از مبارزات اوکراین تلاش کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه 16خرداد از حزب خود رای اعتماد گرفت تا همچنان رهبری حزب محافظه کار را در این کشور بر عهده داشته باشد. اعتراض تعداد زیادی از نمایندگان هم حزبی جانسون در مجلس عوام، او را با بحران عدم اعتماد و احتمال از دست دادن رهبری حزب محافظه کار روبه‌رو کرده بود. دوشنبه‌شب (16 خردادماه) شب سختی برای جانسون بود (روزنامه دنیای‌اقتصاد در گزارش «شب ملتهب برای...

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر از کمبود اعتماد به نفس در محل کار رنج می برید، می توانید از نتایج مطالعات اخیر درباره «ژست قدرت» استفاده کنید. ژست پاهای باز و سینه جلو آمده توسط سیاستمداران و افراد مشهوری از جمله ترزا می، ایلان ماسک و بیانسه مورد استفاده قرار گرفته است. مطالعات قبلی نتایج متفاوتی در مورد اینکه آیا «ژست قدرت» واقعاً بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد یا خیر ارائه کرده است. برای حل این بحث، محققان...

خبرگزاری مهر

جنبش BDS موفق‌ترین الگوی جنگ با اسرائیل را در بستر رسانه به پیش برده است.