یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته نامه اکونومیست سرمقاله شماره جدید خود را به جورجیا ملونی نخست وزیر احتمالی ایتالیا به عنوان اولین رهبر راست افراطی پس از جنگ جهانی دوم اختصاص داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید امروز چهارشنبه اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با چارلز سوم پادشاه انگلیس درگذشت ملکه الیزابت دوم را به وی تسلیت گفت و بر تمایل واشنگتن برای ادامه روابط نزدیک با لندن تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

زنان در 15 کشور اروپایی در مقام رئیس جمهوری یا نخست وزیری هستند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 98 برخی اعضای کابینه زیر گوش روحانی می‌خوانند که اداره کشور با شرایط موجود و کمبود ارز در داخل امکان‌پذیر نبوده و نظام نیز زیر بار گفتگوی مستقیم با آمریکا نخواهد رفت!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای سومین بار در تاریخ بریتانیا یک زن توانست به عالی ترین سمت اجرایی کشور یعنی نخست وزیری برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانسون از امروز پست نخست وزیری انگلیس را به لیز تراس تحویل داد.

وب‌گاه عصر ایران

5 نفر از 8 کاندیدای نخست وزیری بریتانیا مهاجر یا مهاجرزاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در بعداظهر روز گذشته، خبرگزاری‌های جهان مهم‌ترین خبر روز را مخابره کردند؛ لیز تراس 47 ساله وزیر امور خارجه دولت بوریس جانسون، به عنوان رهبر جدید حزب محافظه‌کار بریتانیا و نخست وزیر انگلیس انتخاب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارنامه تراس نشان می دهد او سابقه زیادی در تغییر عقیده و حزب نیز دارد؛ در حالی که تراس در دوران جوانی به عنوان یک هوادار حزب لیبرال دموکرات شناخته می‌شد و از طرفداران استقرار جمهوری بود، سال‌ها به عضوی از حزب محافظه‌کار تبدیل شد و در همین دولت‌ها نیز مسیر سیاسی خود را پی گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لیز تراس گفته است که با وجود درخواست های بزرگان محافظه کار برای در پیش گرفتن روندی محتاطانه، به برنامه‌هایش ادامه می دهد. او می خواهد بریتانیا یک اقتصاد با مالیات کم و با تمرکز کمتر بر توزیع مجدد ثروت داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعاتی پیش در بعداظهر روز دوشنبه 14 شهریور، خبرگزاری‌های جهان مهم‌ترین خبر روز را مخابره کردند؛ لیز تراس 47 ساله وزیر امور خارجه دولت بوریس جانسون، به عنوان رهبر جدید حزب محافظه‌کار بریتانیا و نخست وزیر انگلیس انتخاب شد.

وب‌گاه عصر ایران

"لیز تراس" توانست در انتخابات داخلی برای رهبری حزب محافظه کار پیروز شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتخاب «لیز تراس» به عنوان نخست‌وزیر انگلیس در بعدازظهر دوشنبه به وقت تهران، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی بلافاصله پیام تبریکی برای وی ارسال کرد. به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» «یائیر لاپید» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل به لیز تراس که روز دوشنبه نخست وزیر جدید انگلیس تبریک گفت و در توییتی نوشت: «به لیز تراس، دوست خوبم و دوست بزرگ اسرائیل،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال انتخاب «لیز تراس» به عنوان نخست‌وزیر انگلیس در بعدازظهر دوشنبه به وقت تهران، نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی بلافاصله پیام تبریکی برای وی ارسال کرد.