یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل اداره امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به برگزاری رویدادهای متنوع تابستانی ویژه زنان و دختران شهر تهران گفت: رویدادهای تابستانی مختلف و متنوعی از سوی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آمادگی بیش از 70 شرکت برای فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی خبر داد.

از دیدگاه حکیمان طب سنتی، ورزش کردن باعث از بین رفتن سموم و تواناشدن اندام‌های بدن می‌شود اما هر نوع ورزشی، بسته به مزاج هر فرد، متفاوت است.

استاندار تهران بر بازنگری مقررات ایمنی و آتش‌نشانی تأکید کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانه اوقات فراعت دانش‌آموزان از امروز آغاز شد و 20هزار پایگاه تا آغاز سال تحصیلی فعالیت می‌کنند.

متخصص بیماری‌های عفونی با بیان این که تب دنگی انتقال فرد به فرد ندارد، گفت: گزارشی از شیوع بیماری دنگی در تهران وجود ندارد.

رئیس سازمان ثبت احوال از صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هفته جاری خبر داد.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با طرح "ماپ" اظهار کرد: با اجرای این طرح پس از یک سال پسماندی که جمع‌آوری می‌شود، 70 درصد از نظر حجمی و 70 درصد هم از نظر وزنی کاهش پیدا کرده است.

سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در ادامه برگزاری سلسله محافل انس و معرفت در مکه مکرمه به تشریح چگونگی حفظ آثار و برکات حج پرداختند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: بیشترین علل وقوع تصادفات در شهر تهران در تابستان سال گذشته به ترتیب مربوط به عدم توجه به جلو با 34 درصد و عدم رعایت حق تقدم عبور با 16درصد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه وضعیت آتش‌نشانی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: 50 درصد از تجهیزات آتش‌نشانی بومی‌سازی و داخلی است.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در ارتباط با بهره‌برداری ایوان ری از شهرداری تهران درخواستی را مطرح کرد.

وزیر بهداشت با بیان این که رشد آموزش علوم پزشکی در دوره شهید رئیسی بی‌نظیر بود، گفت: ظرفیت پذیرش دانشجویان پزشکی به طور سالیانه 20 درصد افزایش یافته است.

19 زائر ایرانی در بیمارستان‌های عربستان در مکه و مدینه و 28 بیمار هم در بیمارستان مکه جمعیت هلال احمر بستری هستند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود، خبر داد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: سقف و کف شهریه تمام مدارس مشخص است و میانگین شهریه مدارس غیردولتی از 10 میلیون تا 80 میلیون تومان است البته برخی مدارس شهریه 80 تا 95 میلیون تومانی را درخواست داده‌اند که هنوز به توافق نرسیدیم.