یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با بومی‌سازی فناوری تولید نهال و نشاء گیاه دارویی کاپاریس (کبر)، راهکاری جدید برای بیابان‌زدایی و محرومیت‌زدایی ارائه کردند.

مراسم استقبال از کاروان بازماندگان کربلای غزه با عنوان "باغزه تا پیروزی" امروز همزمان با سالگرد جنایت تاریخی آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری توسط ناو جنگی آمریکا در میدان فلسطین تهران برگزار می‌شود.

فروشنده غیرقانونی دارو که در خیابان ناصرخسرو به 2 دختر18 ساله قرص برنج فروخته و باعث جنایتی هولناک شده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

جلسه کمیته رصد و پایش تخلفات انتخاباتی رسانه‌ها در اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی تشکیل و مقرر شد، به 2 خبرگزاری، 2 روزنامه و 4 پایگاه خبری تذکر داده شود.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه "نهضت پارکینگ‌سازی" در شهرداری و شورای شهر تهران چقدر محقق شده است، توضیحاتی ارائه داد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای سخنان مسعود پزشکیان را تکذیب و اعلام کرد: بر خلاف اظهارنظر یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، در این دولت، هیچ دانشجویی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز به هیچ دلیلی اخراج نشده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت از تدوین نقشه وضعیت تغذیه‌ای کشور برای نخستین بار در وزارت بهداشت خبر داد.

بلاگر اینستاگرام معروف که با انتشار استوری‌های متعدد در فضای مجازی تهدید به خودکشی کرده بود، با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغات شهری به نامزدها در تهران برگزار شد.

رئیس سازمان ثبت احوال، از ثبت بیش از 10 هزار ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال 1402 خبر داد.

هماهنگی‌های لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با کشور میزبان انجام شده و این انتخابات روز جمعه آینده در شماری از هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی در دو شهر مکه و مدینه برگزار خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر ارتباطات از ارائه بسته هدیه جدید 10 گیگابایتی اینترنت رایگان برای دور دوم انتخابات خبر داد. این بسته برای استفاده از سکوهای داخلی ایتا، روبیکا، تلوبیون، ویراستی، بله، سروش، گپ، آی‌گپ و ذره‌بین در نظر گرفته شده است.

با بازگشت بیش از 35 هزار و 650 زائر ایرانی از سرزمین وحی، بیش از 40 درصد حجاج کشورمان از عربستان به میهن اسلامی انتقال یافتند.

دبیر ستاد توسعه اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی گفت: 40 درصد از 10 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه ICT فعالیت دارند و این 40 درصد مخاطب امروز ما در الکامپ هستند.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: علاقه‌مندان به برپایی موکب در ایام اربعین 1403 تا پیش از آغاز محرم (16 تیرماه) فرصت دارند تا با تکمیل مدارک در سامانه موکبداران، نسبت به درخواست پروانه جدید یا تمدید آن اقدام کنند.

در نمایشگاه الکامپ 1403 محصول دانش‌بنیان "ابری شو" رونمایی شد. این محصول دانش‌بنیان، با همکاری مخابرات، راهکاری نوین برای ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان و ارتقای تعاملات سازمانی ارائه می‌دهد.