یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس موسسه ملی تحقیقات سلامت گفت: راه برون رفت از مشکلات نظام سلامت اجرای دقیق و کامل سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: پروژه اشتغالزایی کارخانه پلاستیک زندان باز زاهدان در فاصله 750 متری زندان مرکزی به مساحت1500 متر ایجاد شد و در آن 150 زندانی به‌صورت مستقیم و 80 زندانی به‌صورت غیرمستقیم شاغل شدند.

معاون قوه قضاییه گفت: قبل از انتخابات حدود 600 نفر از فعالان فضای مجازی که فعالیت خلاف قانون داشتند، به صورت حضوری و تلفنی، توجیه شدند. روز انتخابات هم 685 نفر به همین شکل ارشاد شدند. 6 نفر به دلیل تکرار رفتارهای مجرمانه احضار شدند.

نایب‌رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی سلامت مردم و تامین واکسن کرونا را به FATF گره زده بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره دلیل تعدد خرابی برخی اتوبوس های شرکت واحد در حین خدمت رسانی به شهروندان توضیحاتی بیان کرد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به تشریح برخی از اولویت‌های نظام سلامت در دولت آینده پرداخت.

در حالی یکی از اعضای شورای شهر تهران درباره قرارداد چینی اعلام کرده است که این قرارداد با چالش‌های حقوقی از سوی فرمانداری تهران به تایید نرسیده است که بنا بر گفته فرماندار تهران هیچ ابهام و چالش در فرایند این قرارداد قرار ندارد.

دختر و پسر جوانی که به قصد ازدواج و مهاجرت خانه را ترک کرده بودند، هدف سرقت قرار گرفتند.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همزمان با فعالیت بیست‌و‌یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران در یادداشتی، این رویداد را تجلی قدرت و کارکرد فعالان خبری و رسانه‌ای در عرصه رسانه توصیف کرد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور، جزئیاتی را از ورود 5 هزار خودروی FMC به ناوگان تاکسیرانی مطرح کرد.

رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولان ذیصلاح در دادسرا و دادگاه در قبال گزارشات و شکایات واصله از مراجع ذیربط یا مردم در خصوص امر انتخابات، دقت و سرعت‌عمل به خرج دهند و به این گزارشات و شکایات، بدون تبعیض و اغماض رسیدگی کنند.

شهردار تهران گفت: سنگ‌اندازان در مسیر اجرای قرارداد شهرداری تهران با چین فقط خودشان را خسته می‌کنند.

با همت متخصصان ایرانی، 800 دستگاه حیاتی پزشکی که به دلیل نقص‌های جزئی بلااستفاده مانده بودند، احیا و به چرخه درمان بازگشتند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا جزئیات استخدام نیروی مرد را در مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا تشریح کرد.

سازمان فضایی ژاپن ماهواره پیشرفته تصویربرداری زمین را با موشک جدید H3 به فضا فرستاد.

شهردار منطقه 7 از بازطراحی معماری ایستگاه مترو امام حسین (ع) با بهره‌گیری از معماری اسلامی ایرانی، با رویکرد اختلاط کاربری هنری، فرهنگی و اقتصادی خبر داد.