یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرماندار تهران از بلامانع بودن مصوبه سرمایه‌گذاری خارجی حمل و نقل شهری پایتخت با رعایت قوانین فرادستی خبر داد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق‌التدریس معلمان تا اردیبهشت پرداخت همچنین حقوق معلمان خرید خدمات تا پایان اسفند تسویه شده است.

هوای تهران همچنان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: طبق آمارنامه سال 1402 یک درصد از داروهای مورد نیاز کشور از مسیر واردات تامین می‌شود که همان یک درصد البته 13 درصد ارزش ریالی کل داروهای ایران را شامل می‌شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری از سمت خود استعفا داد.

بنا بر درخواست اصحاب رسانه و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، مهلت ارسال آثار به بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران تا 17 تیر 1403 تمدید شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از فراهم شدن مقدمات آزادی 137 نفر از زندانیان دارای شرایط خاص با پرداخت 65 میلیارد ریال توسط مؤسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

اسناد و مدارک هویتی، سند رسمی و اطلاعات هویتی هر شخص است و طبق ماده 34 قانون ثبت احوال، افشای اطلاعات مذکور ممنوع است.

شهردار تهران گفت: هزینه احداث هر کیلومتر مترو 3 هزار میلیارد تومان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا افق سال 1408 نیاز است که حداقل 98 هزار فضای پارک بصورت پارکینگ‌های‌عمومی و مکانیزه ساخته شود.

به گفته مدیر برنامه ملی میکروالکترونیک، بیش از 13هزار میلیارد ریال منابع برای توسعه فناوری میکروالکترونیک در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری پیش‌بینی شده و برنامه‌های مشترک معاونت علمی برای توسعه این حوزه در حال اجرا هستند.

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی ایران با اشاره به اینکه تجویز داروهای خارج از فهرست رسمی دارویی ایران تخلف محسوب می‌شود، گفت: تجویز داروهای خارج از فهرست باعث سرگردانی بیماران می‌شود.

ظهر امروز فاز نخست پردیس مسافری شرق تهران افتتاح شد و همزمان کلنگ‌زنی عملیات اجرایی توسعه غربی خط 2 متروی تهران نیز صورت گرفت.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو محصولات اسامی چند برند فرآورده آرایشی غیرمجاز را اعلام کرد.

سازمان هواشناسی اروپا موشک ماهواره‌بر ماهواره‌های هواشناسی خود را از موشک اروپایی آریان 6 به فالکون 9 آمریکایی تغییر داد.

یک ارگونومیست با بیان این که شیفت‌های شبانه برخلاف ساعت درونی بدن و ریتم شبانه روزی اکثر افراد است، عوارض بیدار ماندن در طول شب را تشریح کرد.