یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

به منظور ارتقای سطح کیفی حمل و نقل عمومی، به‌ویژه در بخش اتوبوسرانی، ضمن انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی برای نوسازی ناوگان، اقداماتی برای اورهال اتوبوس‌ها نیز در برنامه قرار گرفت.

نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که آلودگی هوا ناشی از ذرات PM 2.5 بین سال‌های 1980 تا 2020 با حدود 135 میلیون مرگ زودرس در سراسر جهان مرتبط است.

نخستین جشن بزرگ "مهمانی غدیر" در باقرشهر با حضور پرشور و چشمگیر مردم برگزار و 50 موکب و غرفه پذیرایی و فرهنگی به مردم خدمت رسانی کردند.

سرپرست حجاج ایرانی از عملکرد خادمین فرهنگی اهل سنت در حج تمتع 1403 تقدیر کرد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.‌

ستاد عملیات مکه در حج 1403 از بازگشت بیش از 12 هزار نفر از حجاج از دو فرودگاه مدینه و جده تا بامداد امروز خبر داد.

سرپرست اداره کل رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح خرسندساز ویژه کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

رهبر معظم انقلاب روز شنبه دوم تیرماه در دیدار با رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضایی در بخش پایانی بیانات‌شان توصیه‌ای مهم خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کردند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت 9 مرکز معاینه فنی در روز عید سعید غدیر خم در پایتخت خبر داد.

رئیس شورای عالی تقریب بین مذاهب اسلامی، تعصب و درگیری را آسیب جهان اسلام دانست.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اعلام کرد: استفاده از ظرفیت سکوهای پیام‌رسان در روز سکوت تبلیغاتی از مصادیق جرم انتخاباتی است.

معاون علمی رئیس جمهور گفت: در صورت اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان، افزایش سهم اقتصاد دانش‌بنیان از تولید ناخالص ملی به 15 تا 20 درصد قطعی است.

بنیاد ملی نخبگان در راستای اجرای طرح شهاب و حمایت از استعدادهای برتر، راتبه تحصیلی "دانا" را به دانش‌آموزان منتخب اعطا می‌کند. این راتبه تحصیلی شامل تسهیلات و حمایت‌های مختلفی از جمله کمک‌هزینه تحصیلی، سفرهای علمی و فرهنگ و... است.

با حضور معاون علمی رییس جمهور از کیت تشخیص پارگی غشای جنینی تولید شده توسط متخصصان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان رونمایی شد.

هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی با اکثریت مطلق آرا "جواد مهاجر" را مجرم دانست اما مدیرمسئول سپیده نیوز را مجرم ندانست.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز آثاری از کاهش کشت دیده نمی‌شود. یکی از دلایل افزایش کشت در کشور همسایه ما (افغانستان) که بیشترین درگیری‌ها را در بحث مبارزه با مواد مخدر را با آن داریم، آثاری ناشی از حضور آمریکایی‌ها در آن کشور بود.