دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

به دنبال قتل خونین مردمعتاد به‌خاطر ساعت ارزان‌قیمت در خیابان بهبودی، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

رؤسای ستادهای سلامت نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به سؤال تسنیم درباره راهکار نامزدهای انتخابات برای رفع مشکلات صنعت داروی کشور پاسخ دادند.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با تأکید بر اینکه اقدامات در دستگاه قضایی حکم ابلاغ ریاست قوه قضاییه توسط رهبر معظم انقلاب است، اقدامات فناورانه دستگاه قضا را تشریح کرد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: در قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران به دفاع از حقوق سرمایه‌گذاران توجه ویژه شده است.

معاون علمی رئیس جمهور گفت: توسعه روابط همسایگی و همراه کردن معاونت علمی به عنوان یکی از ارکان اصلی گفتمان‌ها در سفرهای خارجی، موجب افزایش صادرات دانش‌بنیان‌ها به گواهی گمرک در طول 3 سال دولت سیزدهم از 295 میلیون دلار به 2 میلیارد و 510 میلیون دلار شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در سال‌های 1401 و 1402 بیش از 300 دستاورد دانشی و فناورانه ثبت کردیم یعنی هر یک‌ونیم روز یک دستاورد ثبت شده و این چرخه کاملاً کارا است.

دیدار تیم‌های فوتسال بنیاد دستان مهربان و ستارگان هنر ایران به نفع کودکان بی‌سرپرست برگزار شد.

ناسا در ماموریت جدید خود برای پرتاب هشت کیوبست به فضا آماده می‌شود.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان غیرغایب که قصد زیارت عتبات عالیات را در ایام محرم و صفر بویژه ایام اربعین حسینی دارند، می توانند از تاریخ سوم تیرماه درخواست خروج از کشور خود را بدون سپردن وثیقه ثبت کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس راهور نه‌تنها مسئول بررسی و پیشگیری از تصادفات جاده‌ای است، بلکه نقش ارتباطی و تعاملی مهمی بین مسافران، رانندگان و نهادهای دیگر نظیر مراکز درمانی، آموزشی و قضائی نیز دارد.

رؤسای ستاد سلامت نامزدهای ریاست جمهوری مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت در برنامه نامزدها را تشریح کردند.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: شعار امسال در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی "غزه مظهر کارنامه سیاه حقوق بشری آمریکا" است.

نامزد چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری از احداث 3 مجموعه ورزشی با همکاری یکی از شرکت‌های چینی در پایتخت خبر داد و گفت: از این 3 مجموعه یک مجموعه ویژه بانوان، یک مجموعه ویژه معلولان و جانبازان و یک مجموعه هم برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت گفت: طرح تصویب منطقه بین‌المللی نوآوری ایران را داریم که حمایت ویژه‌ای از دانش‌بنیان‌ها خواهد شد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از جانب مراجع قضایی و سازمان بازرسی، طی سال 1402 نزدیک به 420 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واصل شد.

پس از افشاگری خبرگزاری تسنیم مبنی بر قطع ارسال پیامک هزینه‌های دفاتر اسناد رسمی به مراجعه‌کنندگان، ارسال این پیامک‌ها دوباره برقرار شد!