یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بر اجماع 4 نامزد اصولگرا ریاست جمهوری تاکید کرد.

صندوق نوآوری در راستای برنامه جهش تولید دانش‌بنیان، بسته حمایتی «ضامن» را برای تسهیل تامین مالی این شرکت‌ها از طریق بازار سرمایه ارائه کرد. در این طرح، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا سقف 300 میلیارد تومان وام با ضمانت صندوق نوآوری دریافت کنند.

در مناظره انتخاباتی امروز، نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری به بحث و بررسی پیرامون مسائل آموزش و پرورش پرداختند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت خصوصی که راهبری خط یک شبانه را بر عهده داشت، شرکت واحد با به‌کارگیری تعدادی اتوبوس چپ در جدید و تعدادی اتوبوس دوکابین، نسبت به تقویت این خط به صورت ملکی اقدام کرد.

معاون علمی رئیس جمهور به شائبه حمایت معاونت علمی دولت سیزدهم از شرکت‌های بزرگ و غفلت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های کوچک پاسخ داد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، وحدت، همدلی و هماهنگی بین علمای اهل تسنن و تشیع کشورمان را مثال‌زدنی توصیف کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در بلوار کشاورز خبر داد.

همزمان با برگزاری مهمانی 10 کیلومتری عید غدیر روز سه‌شنبه 5 تیرماه از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع)، تمهیدات شهرداری تهران برای انتقال شرکت‌کنندگان در این مراسم اعلام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور نارنجی هواشناسی از احتمال وقوع طوفان و سیلاب تابستانی در تهران خبر داد و گفت: شهروندان از فردا تا پایان روز سه‌شنبه پنجم تیرماه از حضور در ارتفاعات و تردد در کنار رودها خودداری کنند.

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جواد موحد به عنوان معاون توسعه شبکه ملی اطلاعات این وزارتخانه منصوب شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای در خصوص ادعای مطرح شده توسط نماینده یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در خصوص واردات واکسن در دولت دوازدهم توضیحاتی ارائه کرد.

وزیر ارتباطات با اعلام اینکه تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به 48 میلیون رسیده است، گفت: 70 درصد خدمات دستگاه‌های اجرایی هم اینک از طریق این پنجره ارائه شده است که 500 خدمت بصورت هوشمند ارائه می‌شود.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همزمان با هفته قوه قضاییه با خانواده شهید سید طاهر مصطفوی، خلبان اصلی پرواز رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی دیدار کرد.

7 زائر بیمار ایرانی که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به میهن اسلامی منتقل شدند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران برنامه‌های فرهنگی شهرداری گفت: برپایی جشن 10 کیلومتری غدیر ابعاد بین المللی نیز پیدا کرده و قرار است همزمان با مراسم تهران، این جشن در 5 کشور مسلمان نیز برپا شود.

همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، ابر پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) بر روی پل غیرهمسطح آغاز در بزرگراه امام علی (ع) و میدان قمربنی‌هاشم در شرق تهران به اهتزار درآمد.