یک‌شنبه 15 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بر اساس یک مطالعه جدید، نیمی از دریاچه‌های جهان در برابر اختلالات محیطی به ویژه خشکسالی آسیب‌پذیرتر شده‌اند و احتمالاً دیگر توان بازیابی خود را نخواهند داشت.

نتایج یک مطالعه‌ی جدید نشان می‌دهد که در اثر تغییرات اقلیمی، خشکسالی در غرب آمریکا رکوردهای بی‌سابقه‌ای را ثبت کرده است.

صبح زودتر از پسرم بیدار شدم، هنگامی که خوابیده بود بالای سرش رفتم و سعی کردم چاقو را بردارم تا آسیبی به کسی نرسد اما...

2 شرور خطرناکی که مرد جوان را به قصد ضرب و جرح به پارک جنگلی چیتگر ربوده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.

ملاقات مردمی مسئولان قضایی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضایی در چارچوب موازین قانونی برگزار شد. بیشترین درخواست‌ها موافقت برای اعمال ماده 477 بود.

رئیس قوه قضاییه خطاب به نماینده یک شرکت خودروساز گفت: شما سال‌هاست خودروی نامرغوب تولید می‌کنید و اگر نتوانید به استانداردهای لازم برسید باید خسارت دهید.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف احتکار بیش از 8 هزار عدد انواع لوازم و تجهیزات پزشکی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز مبلغ 3 میلیون تومان علی الحساب قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری خبر داد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری استان تهران از شهروندان این استان خواست تا تخلفات انتخاباتی را به سامانه تلفنی 45500 گزارش کنند.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: باتوجه به اینکه امسال برای نخستین بار در برنامه توسعه کشور، از شش حوزه فناورانه نام برده شده است؛ ما با قوت تمام این کار را جلو بردیم و تا به امروز چهار مرکز آفرینش را افتتاح کردیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بدهی‌های انباشته شده از دوران گذشته در این سازمان خبر داد و گفت: در دولت رئیسی پرداخت این بدهی‌ها آغاز شد.

پزشکان و کادر درمان شاغل در مراکز درمانی کشور در قالب پویش "نسخه حضور" با نوشتن پیام‌ها و متن‌های انگیزشی در نسخه‌های پزشکی خود و انتشار این نسخه‌ها، مردم را به حضور در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای از آحاد فعالان حوزه سلامت برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت به عمل آورد.

شرکت واحد اتوبوسرانی و مترو تهران تمهیدات خود را برای شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم شهید رئیسی و شهدای خدمت اعلام کردند.

نشست "کرسی پاستور و معماران گام دوم" با حضور نمایندگان کاندیداهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در خانه اندیشه‌ورزان جوان برگزار شد. در این نشست مهمترین موضوع حوزه زنان از نگاه نامزدهای ریاست‌جمهوری بررسی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش چندساعته نیروهای امدادی این جمعیت در سیل سوادکوه، از نجات 31 نفر گرفتار در سیل خبر داد و افزود: تا این لحظه مفقودی 3 نفر به هلال‌احمر اعلام شده که تلاش امدادگران برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.