دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

نخستین استاندارد ملی هوش مصنوعی از مجموع 10 عنوان پیش‌نویس استاندارد ملی که در سال 1403 تدوین شده است، به تصویب کمیته ملی سازمان ملی استاندارد رسیده و به زودی منتشر و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

برج فناوری اصفهان افتتاح شد، ارزش سرمایه‌گذاری برج فناوری 500 میلیارد تومان است و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان و حمایت‌های استقرار شرکت‌ها در احداث برج فناوری مشارکت داشته است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برنامه نسخه الکترونیک که پایه تشکیل پرونده الکترونیک سلامت بوده، پیش از این دولت 10 درصد پیشرفت داشت که هم‌اکنون به 90 درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و اورهال پارک آبی آزادگان در جنوب تهران با همکاری یک شرکت چینی تا پایان سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از لغو پروانه فعالیت مراکز درمانی ناایمن پایتخت خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار و تخریب سه واحد مسکونی بر اثر نشت گاز خبر داد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای نظارتی حامی حقوق ایثارگران گفت: ما کارگزاران و مسئولان درخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تکالیف و وظایف خطیری برعهده داریم؛ پیش از آنکه این عزیزان به ما مراجعه کنند و مشکل خود را طرح کنند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه و سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از اعزام کارکنان شهرداری تهران به کربلا خبر داد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارائه بیش از 750 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان تا امروز خبر داد.

رییس قوه قضاییه گفت: غنای تحلیلی آمار‌های مراجع و مراکز قضایی باید افزایش یابد و صرفِ اتکاء به آمار و ارقام، بدون توجه به روند‌های تحلیلی، مقصود ما را برآورده نمی‌کند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: این مرکز سال قبل 113 هزار خدمات مشاوره داده است که در نتیجه آن 6 هزار خانواده در معرض طلاق، صلح و سازش کردند. همچنین 31 درصد از پرونده‌های طلاق با اقدامات مشاوره‌ای مرکز به صلح و سازش منجر شده‌اند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات این معاونت در جشن 10 کیلومتری غدیر را تشریح کرد.

برخی از زائران حج تمتع در زمان اعمال و مناسک یا در حال تردد به مسجدالحرام یا بالعکس به هتل، بعضاً وسایل یا اشیای خود را گم می‌کنند که این موضوع باعث نگرانی برای این افراد می‌شود که ذکر برخی نکات حائز اهمیت است.

رئیس مرکز وکلا در مورد آزمون وکالت 1402 توضیحاتی ارائه کرد و گفت: با بررسی صحت آزمون مشخص شد که در این آزمون حقی از کسی ضایع نشد و علت طولانی شدن اعلام نتایج آزمون بررسی و سنجش صحت آزمون بوده است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران جزئیات خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل شهر تهران در روز جشن عید غدیر را اعلام کرد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار بیش از 100 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در مسیر مراسم «مهمانی 10 کیلومتری غدیر» خبر داد.