دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 25 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پیاده روی جشن غدیر در تهران را تشریح کرد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: در سال 1402 مبلغ 848 میلیارد تومان برای دستمزد به زندانیان شاغل پرداخت شده است.

شهردار منطقه 2 تهران از احداث 15 مجموعه ورزشی در این منطقه در سال جاری خبر داد.

هوای گرم تابستان باعث بروز عطش و گرمازدگی و بروز اختلالاتی مانند سستی دستگاه گوارش می‌شود اما طب سنتی ایرانی راهکارهای ساده‌ای برای پیشگیری از بروز عطش و گرمازدگی در این فصل دارد.

2 دختر جوان که با یکدیگر بسیار صمیمی بودند با انگیزه مالی و رویاپردازی های کودکانه 2 عضو خانواده را به‌وسیله سم به قتل رساندند اما با درایت به‌موقع پلیس تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 500 قلم لوازم برقی آشپزخانه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از یک میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

وزیر ارتباطات پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای شهرهای شاهدشهر، فردوسیه، گلستان و چهاردانگه در استان تهران را افتتاح کرد و بیش از 103 هزار خانوار در این شهرها به اینترنت فیبرنوری دسترسی پیدا کردند.

به دنبال قتل مرد موتورسوار با ضربات چوب در اتوبان محلاتی، یک سناریوی جنایی مقابل تیم تحقیق قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به وقوع 80فقره آتش‌سوزی در جنگل‌های این استان از شناسایی عامل حریق در اراضی پلدختر خبر داد.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با اشاره به صدور کارنامه پایه نهم برای آغاز انتخاب رشته دانش‌آموزان گفت: بعد از اعلام نتایج تا 5 روز فرصت اعتراض وجود دارد.

چین و فرانسه در راستای اهداف مشترک خود در اکتشاف فضا، ماهواره‌ای که به طور مشترک توسط این دو کشور توسعه پیدا کرده بود را به فضا فرستادند.

برومند معتقد است: زوجیت از خانواده شروع می‌شود و به جامعه توسعه پیدا می‌کند. همانطور که خانواده به زن و مرد احتیاج دارد، جامعه هم برای حرکت به زنان و مردان به صورت توأمان احتیاج دارد و الا این حرکت ناقص است و کمال حاصل نمی‌شود.

یک فعال محیط زیست، آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرس را عمدی و دلیل آن را نیز نابودی جنگل و تبدیل آن به باغات انگور و انجیر دانست.

با توجه به گذشت بیش از دو دهه از بهره‌برداری از متروی پایتخت، بیش از 35 درصد قطارهای درون‌شهری و بیش از 75 درصد ناوگان خط 5 متروی تهران نیاز به اورهال (تعمیرات اساسی) پیدا کرده‌اند.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.