دوشنبه 16 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران برای جابه‌جایی سایت پسماند آرادکوه خبر داد.

رئیس پلیس بین‌الملل از استرداد فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 40 میلیارد ریال به کشور خبر داد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران نسبت به فراموش شدن افراد دارای معلولیت در مناظره‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری انتقاد کرد.

رئیس کل دادگستری تهران گفت: کیفرخواست 164 صفحه‌ای پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان صادر شد و دادگاه آن در یک ماه آینده برگزار می‌شود.

رییس قوه قضاییه گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که برای محکومین و محبوسین واجد شرایط، ارفاقات قانونی را لحاظ کنید و تجویز پابند الکترونیک را نیز برای محکومین واجد شرایط مدنظر داشته باشید.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که از 85 میلیون نفر جمعیت کشور، 28 میلیون ایرانی در مناطق درگیر با "بحران آب" زندگی می‌کنند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان باید در مدارس محدوده تعیین شده از سوی منطقه آموزش و پرورش ثبت‌نام می‌کردند، اما امسال از مرکز پرگاری که مدرسه وجود دارد تا شعاع مدرسه بعد محدوده تعیین شده است.

هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

عصبانیت و عدم حوصله جوابیه‌نویسیان کانون سردفتران در مطالعه سطر به سطر گزارش منتشره تسنیم، این نگرانی و شائبه را ایجاد می‌کند که آیا این حضرات در تنظیم اسناد مردم در دفاتر اسناد و در احراز هویت هنگام تنظیم سند و... نیز با همین میزان دقت عمل میکنند؟!

نشست گفتمانی مشاوران امور بانوان نامزدهای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری پیرامون سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه زن و خانواده دولت چهاردهم با شعار زنان، پیشرفت و تحول، امروز و با حضور نمایندگان پنج نامزد انتخاباتی در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان 20 گیگی توسط 21 میلیون کاربر تا به امروز خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: به مناسبت عید غدیر خم، بنا بر تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور و به منظور افزایش رضایتمندی عمومی، تعداد 8 هزار دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ به علت تخلف کشف حجاب، رفع توقیف شدند.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان این که مشابه تمامی انسولین‌های قلمی وارداتی در داخل تولید می‌شود، علت کمبود برخی انواع انسولین‌های قلمی را توضیح داد.

رئیس قوه قضاییه گفت: سال گذشته بیش از 400 هزار ملاقات مردمی مسئولان قضایی در سراسر کشور انجام شد.

اعضای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در بقاع متبرکه سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات حقوقی رایگان به مراجعان کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از بزرگ‌ترین تسویه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با رقمی بالغ بر 230 هزار میلیارد ریال خبر داد.