چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران از پایدار شدن فعالیت سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت خبر داد و گفت: این سامانه ماهانه بیش از 12 میلیون نسخه الکترونیکی را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال 500 دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و 500 دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.

نوبت نخست کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان باید نکاتی را مدنظر قرار دهند.

دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور باشد.

نوبت اول کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود.

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

بسیاری از معلمان می‌گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی و مهارت‌هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید، اخلاف بسیار جزئی با دریافتی آنها در رتبه پایین‌تر دارد!

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از هوشمندسازی "طرح نور" خبر داد.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است و امیدواریم در بازه زمانی مورد نظر روند اخذ ویزای زائران تکمیل شود.

گردهمایی دوروزه مدیران مراکز نوآوری مستقر در دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی در محل کارخانه هوشمندسازی و نوآوری امیدبوم (امیدینو) آغاز شد.

پسر جوانی که دوست صمیمی‌اش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 مترو تهران، عملاً پرونده ایستگاه‌های بدنه اصلی این خط در سال 1403 بسته خواهد شد اما برنامه عملیاتی شرکت مترو برای سال جاری و در مورد خط 7 به همین یک مورد خلاصه نمی‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد.

مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری معاونت علمی از ظرفیت 15 هزار میلیارد تومانی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه برای کمک به حل مسائل اساسی کشور در سال جاری خبر داد.

طبق مصوبه دولت سقف هزینه ارزیابی تکمیلی و معاینات پزشکی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سه میلیون تومان است و اکنون این پرسش مطرح است که آیا پذیرفته‌شدگان مرحله اولیه باید این رقم را پرداخت کنند؟