چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت تخم مرغ کاهش یافت.

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح مطالعاتی دستگاه پاکدم یا قلیان اکسیژن به صورت آزمایشی تحت نظارت وزارت بهداشت با هدف کاهش مصرف قلیان دخانی در هشت استان کشور آغاز شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با تخلفات صورت گرفته برای افزایش کرایه‌های تاکسی، گفت: افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از 45 درصد تخلف است.

دبیر ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم گفت: با اتکا به ظرفیت‌های فناوری‌های نرم و فرهنگی، می‌توان در زمینه‌هایی همچون زبان فارسی، وفاق اجتماعی، محیط‌زیست، سلامت عمومی و عدالت اجتماعی، گام‌های مؤثری برداشت.

وزیر دادگستری کشورمان پس از دیدار و گفت‌وگو با همتای پاکستانی خود، 2 سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دحتر چه شد؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان‌های شیشه ای بانک ملی و تجارت در خیابان طالقانی گفت: این اقدام آنها دهن‌کجی به اصول معماری است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران تقدیم شورای شهر تهران شده است.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می‌شود.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا اعلام کرد که طرح صدور یک روزه گواهینامه رانندگی برای موتورسیکلت‌سواران فاقد گواهینامه همچنان درحال اجراست.

بخشی از دانش‌آموزان و طلاب می‌توانند بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند این موضوع از خرداد امسال اجرا خواهد شد.

مسئول تنظیف شهر تهران درباره انتقال آرادکوه گفت: انتقال این مجموعه بانگاهی زیست محیطی به منظور کاهش و بی خطر شدن آلاینده‌ها در دستور کار است.

اگرچه اضطراب نوعی اختلال مربوط به سلامت روان است اما می‌تواند باعث بروز علائم جسمانی نیز در افراد بشود؛ شناختن این علائم می‌تواند به درمان اختلالات اضطرابی کمک کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وکیل شکات در پرونده رسیدگی به جنایات سران منافقین گفت: مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد. این موضوع در یک نامه ارتشبد نصیری به صراحت آمده است.