پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شاخص آلودگی هوای تهران هم اکنون روی عدد 76 قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

طرح "فجرانه" بزرگ‌ترین و نخستین فروش اعتباری در کشور را رقم زد.

معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس استان تهران ضمن اعلام تمهیدات اورژانس استان تهران برای راهپیمایی روز قدس از استقرار 33 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و 16 دستگاه موتورلانس در این مراسم خبر داد.

در پی حمله تروریست‌های جیش‌الظم به چند مقر انتظامی و نظامی در چابهار و راسک، پس از ناکامی در دستیابی به اهدافشان، به یکی از ساختمان‌های مسکونی نفوذ کرده و تعدادی از افراد را به گروگان گرفتند.

وزیر بهداشت به منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مجروحان حوادث تروریستی چابهار و راسک، عازم سیستان و بلوچستان شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران با اعلام خبر آمادگی اورژانس هوایی برای انتقال مجروحین حادثه تروریستی چابهار و راسک، از انتقال 4 متخصص جراحی و بیهوشی به ایرانشهر توسط اورژانس هوایی استان تهران برای ارائه خدمت به مصدومان این حادثه خبر داد.

وزیر بهداشت در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک در تماس‌های تلفنی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر دستور داد تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی ویژه و فوری به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت روز قدس نوشت: حماسه حضور در روز قدس امسال از این جهت اهمیت دارد که در ماه های اخیر، رژیم صهیونیستی از سر عجز و استیصال، با حمله به بیمارستان ها و مراکز آموزشی، سبوعیت خود را به نهایت رسانده است.

کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به مصرف مکمل های گیاهی کاهش وزن گفت: داروهایی که با شعار لاغری در کمترین زمان تبلیغ می شود؛ ممکن است به مرگ منجر شود.

نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی تجاوز رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه را محکوم کردند.

مرد جوان در نزاع خونین جنوب تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار با هلاکت 3 تروریست خبر داد و گفت: پنج خانواده گروگان گرفته شده در صحت و سلامت هستند.

مراسم یادبود شهید سرافراز محمدهادی حاجی‌رحیمی در مسجد تاریخی توتونچی برگزار می‌شود.

سخنگوی فراجا از شهادت 4 مامور پلیس در حمله تروریستی شب گذشته در چابهار خبر داد و گفت: گروگان‌ها توسط ماموران نوپو آزاد شدند.

آمارها نشان می‌دهد در سال 2023 در هر دقیقه بخشی‌هایی از جنگل‌های بارانی به اندازه 10 زمین فوتبال از بین رفته است!

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از رونمایی از سرود لشکر قدس با اجرای گروه سرود 1000 نفره شامل نوجوانان مدارس شهر تهران همزمان با راهپیمایی روز قدس خبر داد.