پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نحوه تخصیص اعتبار 700 میلیارد تومانی شهرداری برای تعویض موتورسیکلت‌های بنزینی با موتورهای برقی را اعلام کرد.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های وزارت آموزش و پرورش گفت: پایش دانش‌آموزان به لحاظ تحصیلی شرایطی دارد که غربالگری اختلالات یادگیری یکی از آنها است، اختلال یادگیری باعث شکست تحصیلی و ترک تحصیل زودهنگام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته خبر داد و گفت: حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 13 هزار ثوب البسه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاها کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سخنگوی پلیس از کاهش 22 درصدی سرقت در تعطیلات نوروز در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر حسین شاهسوارانی به عنوان سرپرست مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، وابسته به این نهاد منصوب شد.

اعضای یک باند تبهکاری که اقدام به آدم‌ربایی افراد اهل کشور افغانستان می‌کردند و آنها را هدف ضرب و جرح قرار می‌دادند، دستگیر شدند.

سیستم کشت NGS برای نخستین بار در سطح کشور توسط گروه گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی جهاددانشگاهی طراحی و اجرا شده است که با کنترل دقیق شرایط محیطی، افزایش عملکرد و بهره‌وری آب و کود و در مجموع افزایش چشمگیر بهره‌وری اقتصادی را به دنبال داشت.

در چهارشنبه آخر سال، حادثه‌ای دلخراش جان یک جوان را گرفت. این جوان که پس از حادثه به بیمارستان منتقل شده بود، با وجود تلاش‌های تیم پزشکی، جان خود را از دست داد.

همزمان با آغاز بزرگداشت ماه جهانی اوتیسم پل طبیعت به رنگ آبی در می‌آید.

مدیرکل دفتر پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از اتمام اصلاحیه ضوابط اجرایی مدیریت پسماندهای پزشکی و آزمایشگاهی خبر داد.

پسر بچه 3 ساله هنگام مهمانی خانوادگی دچار حادثه خونین شد و به کام مرگ فرو رفت.

کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو نسبت به بازیافت ظروف تفلون در مراکز غیرمجاز هشدار داد و گفت: مراکز فاقد مجوز بهداشت بازیافت ظروف نچسب، از مواد غیر استاندارد و سمی استفاده می‌کنند.

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در توسعه بازار دانش‌بنیان از تعریف 20 پروژه اولویت‌دار با پیش‌بینی ایجاد بازاری معادل 94 هزار میلیارد تومان در دفتر توسعه اقتصاد و امور توسعه بازار دانش‌بنیان خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران آغاز طرح کاهش زباله‌گردها در پایتخت خبر داد.