پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

کدخدایی: جریانی طرح بحث حقوقی الگوی سوم را به معنای واقعی کلمه به سخره می‌گیرد. نقد و نظر هست ولی واقعاً بی‌انصافی می‌دانم رویکردی که به خاطر مباحث زنان و خانواده بنا شده و پشتوانه نظری دارد را بگوییم یک سخنرانی معمولی بوده که تمام شده و رفته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از کاهش 4 درصدی سفرهای نوروزی خبر داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت 1:45 بامداد امروز خبر داد.

به دنبال سقوط زن جوان از طبقه چهارم یک خانه در محله لواسان 2 متهم توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شدند.

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر نتوانیم از فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان برای استغفار و توبه و خودسازی و مواسات بهره بگیریم قطعا مغبون و زیانکار خواهیم بود.

شهردار منطقه 5 شهر تهران از ثبت سه اثر تاریخی این منطقه در فهرست آثار ملی خبر داد.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ارسال دو درخواست به سازمان جهانی بهداشت درباره جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد و گفت: رژیم صهیونیستی با جنایات خود یک کرونای روانی را به مردم جهان تحمیل کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر تهران گفت: مجموعه جشنواره‌های متنوعی در بوستان لاله مستقر شده و تلاش ما این است که با برگزاری این رخدادها بتوانیم ذایقه متنوع مردم را به خود جلب کنیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور علت مسدود شدن جاده چالوس در هر دو مسیر را بیان کرد.

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1403 از امروز آغاز می‌شود.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از ثبت نام 31350 نفر برای اعزام در دوره عتبات نوروزی خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: استانهای مازندران با ورود 300 هزار خودرو، گیلان با ورود 280 هزار خودرو و خراسان رضوی با 100 هزار خودرو بیشترین ورود مسافر را تا به امروز داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد از ارائه تهران کارت گردشگری در سال جدید خبر داد.

شهردار منطقه 10 گفت: در سال 1402 رکورد تعداد صدور پروانه طی 10 سال گذشته در این منطقه شکسته شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از واگذاری معادل 27 هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به این سازمان در قالب تأدیه مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد.