پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اهدای اعضای یک زن جوان آبادانی به سه بیمار خبر داد.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به تقارن شب‌های پرفضیلت قدر با روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت گفت: برنامه‌های متنوعی برای این دو روز با رنگ و بوی ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) طراحی شده که در بوستان‌ها و دیگر مراکز مهم شهر بعد از افطار اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس (غرب) در منطقه 18 خبر داد.

محققان با استفاده از پوست سیب‌زمینی موفق به تولید "نقاط کوانتومی کربنی" شدند؛ این نقاط برای حذف آلاینده‌هایی نظیر سموم دفع آفات و رنگ‌ها از آب قابل استفاده هستند.

روابط عمومی شهرداری منطقه 7، علت حصارکشی بوستان اندیشه را اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از وقوع 85785 تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در 16 روز خبر داد.

همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) شبکه شاد مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی به مناسبت 13 فروردین ماه روز طبیعت، توصیه‌های زیست محیطی به مسافران نوروزی و هم استان‌ها داشت و از آنها خواست در حفظ و حراست طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد که در سال گذشته بیش از 40 هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین و با هوش مصنوعی شناسایی شد.

شهردار منطقه 10 از افزایش ظرفیت پارکینگ‌های عمومی منطقه در سال جدید خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش با اعلام این خبر که 72 هزار معلم در سال 1403 استخدام می‌شوند، گفت: مهر 1403 در پایه اول دبستان کتاب‌های درسی جدید خواهیم داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور چرایی ترافیک سنگین همیشگی در تعطیلات و اوج سفرها در جاده چالوس را توضیح داد.

رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

بنا برگفته شهردار منطقه 3، میدان ونک سه‌طبقه خواهد شد؛ تونلی که از زیر عبور می‌کند، یک طبقه فضای ماشین‌رو که قرار است از زیر سطح اصلی عبور کند و فضای پیاده راهی که روی سطح است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، طرح ترافیک در تهران از روز سه‌شنبه 14 فروردین ماه مجداً اجرا می‌شود.