پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرد هتاک به مقدسات مشهور به شاهزاده در کرج پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت پس از معرفی به زندان، جهت ادامه تحقیقات در اختیار ضابط قرار گرفت.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان تمهیدات ویژه ترافیکی مراسم قرآنی امام حسنی‌ها (ع) گفت: تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم از اهداف پلیس راهور تهران بزرگ است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به اقدامات انجام شده برای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، از تشکیل پرونده برای 700 هنرمند متقاضی مسکن استان تهران در سال 1402 خبر داد.

فرمانده کل انتظامی گفت: 25 هزار خودرو که رانندگان آنها به قوانین رانندگی احترام نگذاشته و تخلفات پی در پی انجام داده بودند را به ناچار توقیف و روانه پارکینگ کردیم تا در واقع جان این رانندگان و دیگر مسافران را حفظ کنیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد تعرفه‌های پزشکی تا سقف 35 درصد خبر داد و گفت: تعرفه‌ها معادل دستمزد پزشکان نیست.

مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت اعلام کرد: از 15 اسفند 1402، (ابتدای طرح نوروزی) تا چهارم فروردین، بیش از 766 هزار مورد بازرسی از اماکن مختلف انجام شده است.

والدینی که فرزند آنها مهرماه 1403 به کلاس اول دبستان می‌رود باید نسبت به دریافت نوبت سنجش سلامت اقدام کنند.

مرمت و بازسازی آثار باستانی باغ موزه مینیاتور منطقه 8، در قالب طرح "من شهردارم" سال 1402 در حال اجرای عملیات است.

نفوذ و تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی در زندگی روزمره شهروندان به قدری افزایش یافته است که می‌توان گفت که تصور عصر اطلاعات بدون شبکه‌های اجتماعی غیرممکن است و در تمام لایه‌ها و سطوح زندگی افراد نقش ایفا می‌کند.

شهردار منطقه 10 از عملیات اجرایی اصلاح هندسی تقاطع خیابان بهنود بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد.

رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از تزریق 1255 مورد واکسن فلج اطفال در مرزها و 2367 مورد تزریق واکسن هاری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران گفت: از شهروندان تهرانی می‌خواهیم از رفتن و اتراق در مراکز تفرجگاهی و پارک‌های مسیر رو دره خودداری کنند.

رئیس قوه قضائیه مبارزه علمی و حرفه‌ای با مفاسد و پرهیز از سیاسی‌کاری و جناحی‌گری و اقدامات شعاری در مبارزه با فساد را از الزامات تحقق شعار سال دانست.

قائم‌مقام کمیته امداد از توزیع 6 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل بهار، هوا گرم‌تر می شود و رطوبت هوا افزایش پیدا می‌کند بهتر است غذاهایی که ساده و اجزا و ترکیبات کمتری دارند مصرف شود.

به دنبال کشف جسد مرد جوان به قتل رسیده در بیابان‌های جنوب تهران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.