پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر افزایش دستمزد متناسب با تورم تاکید کرد و گفت: افزایش دستمزد 35 درصدی کارگران با تورم فاصله زیادی ندارد و تا حدود زیادی تورم را جبران کرده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان از افزایش وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان خبر داد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تسویه بیش از 21 هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان هلال احمر ایران و کمیته بین المللی صلیب سرخ، بر همکاری مشترک در راستای کمک رسانی به مردم غزه و ضرورت پایان جنگ و حملات رژیم صهیونیستی تاکید شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به عملیات و خدمات نیروهای عملیاتی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروز 1403 گفت: تاکنون به 18 هزار و 464 نفر خدمات امدادی ارائه شده است.

باغ موزه مینیاتور در منطقه 8 به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی شهر تهران با پوشش‌های گیاهی بسیار زیبا و متنوع محسوب می‌شود و پس از بازسازی کامل گالری فرش که این روزها در دست اقدام است.

شهردار منطقه 15 از راه اندازی مجدد پارک آبی آزادگان پس از 12 سال در سال 1403 خبر داد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: درآمد شهرداری تهران در سال 1402 از رقم 104 همت عبور کرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برچیده شدن کامل پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران (میان رود) و رفع یکی از نقاط گلوگاهی و خطرآفرین سیلابی شهر تهران خبر داد.

با توجه به بازدید روزانه بالغ بر 10 هزار بازدید کننده در ایام نوروز و ایجاد ازدحام و صف های طولانی بازدیدکنندگان، درب ورودی کوچه تکیه دولت به مسیر کاخ گلستان باز شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات متهم متواری تحت تعقیب دستگیر و از مخفیگاه وی 22کیلوگرم شیشه کشف شد.

همرمان با شب‌های قدر، درب‌های اصلی بهشت زهرا (س) بر روی عموم شهروندان باز خواهد بود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد افزایش خواهد یافت.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از خدمات‌رسانی 8 مرکز معاینه فنی در ایام باقیمانده از تعطیلات نوروز خبر داد.

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 40 هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از 24 اسفند تا 8 فروردین 549 هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.