پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری تمامی عوامل دخیل در ضرب و شتم یک آمر به معروف در میدان نقش جهان و پلمب تعدادی واحد صنفی در این رابطه خبرداد.

سرپرست تیم المپیاد نجوم دانش‌آموزی با اشاره به اینکه کیفیت مهاجرین از کشور بیشتر جنبه نخبگانی دارد، گفت: ناامیدی از بهبود وضعیت یکی از دلایل اصلی مهاجرت است و باید فضای ناامیدی از میان برود.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بیش از 2 هزار بوستان پایتخت با اقدامات مناسب آماده پذیرایی شهروندان در 13 فروردین (روز طبیعت) است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

از روز سیزدهم فروردین تا عید سعید فطر که همزمان با روزهای مقاومت بی‌نظیر مردم مظلوم غزه و روز قدس است، کاشت نهال با توجه به اقلیم و حفظ اصول تخصصی، برای ابلاغ سلام و اعلام همبستگی، حمایت و امید بر پیروزی مردم مقاوم فلسطین، صورت می‌پذیرد.

طی 9 روز تعطیلات نوروزی 56 هزار و 560 نفر از مرکز آسمان‌نمای گنبد مینا بازدید کردند.

سرپرست اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش گفت: در ایام تعطیلات، حضور مسئول فنی در داروخانه ها الزامی است.

صنعت فضایی ایران در دو سال اخیر شتاب فراوانی به خود گرفته به‌گونه‌ای که در دو سال اخیر 12 پرتاب موفق فضایی انجام شده است.

تا قبل از افزایش جرائم رانندگی، کارشناسان معتقد بودند جرائم رانندگی در ایران به هیچ عنوان بازدارنده نیست و در مقایسه با سایر کشورها عدد بسیار پایینی دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری فعالیت هرمی در ساری خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد شکات و مال باختگان بیش از 600 نفر و مبلغ کلاهبرداری بالغ بر 1000 میلیارد ریال بوده است.

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به موج بازگشت مسافران نوروزی، به مسافران و رانندگان توصیه کرد که با رعایت نکات رانندگی ایمن به حفظ روند کاهشی تصادفات جاده‌ای در نوروز کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز پویش به عشق علی (ع) همزمان با شب‌های قدر در سراسر کشور با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد.

غار ده‌شیخ در استان کهگیلویه و بویراحمد دنیای اسرارآمیزی دارد که در طی قرن‌های متمادی ناشناخته مانده است.

پروژه "START" با هدف تبدیل ضایعات معادن به مواد حرارتی بازیافتی توسط اتحادیه اروپا در حال انجام است؛ برای این منظور توسعه مواد ترموالکتریک فاقد تلوریم برای بازیافت حرارت از منابع صنعتی و خانگی در دست تأمین مالی است.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت به شکل مداوم در حال اجرا است، گفت: همزمان با آغاز سال نو طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده بزرگراه شهید نواب در تمامی نوروز به اجرا درآمد.

نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت انواع میوه در سال 1403 را اعلام کرد.